April 1, 2001
kasst_forum wrote: Hade en förhoppning om att detta forumet skulle vara annorlunda men jag måste nog hålla med herr sauron när det gäller moderatorerna.
Maktmissbrukare och admin på hög nivå är vad det är. Brukar alltid ligga i kölvattnet ett tag och kolla hur forumen sköts och kan bara säga att detta är precis som alla andra. Mods och Admin sitter på 40meter höga stolar och leker gudar ... högst tragiskt ...
Ta åt er kritiken mods, jag kommer inte läsa era svar så ägna den tiden åt att diskutera hur ni ska välja rätt mods. OK?
Jag vet inte vem du är som har skrivit detta, men om du inte gillar stället så knappa aldrig in adressen till siten nåt mer. Glöm att siten finns och gör nåt annat.
Jag vet inte hur mycket erfarenhet av forumet du har hunnit skaffa med tanke på att du blev medlem idag(!), men du vet förmodligen en del eftersom du bara använder användaren "kasst_forum" att gömma dig bakom istället för att skriva med den användaren du reggade dig från början med...
Men som sagt, du verkar inte trivas här, det finns en del människor som inte trivs med att du är här, så du kan väl hitta nåt annat ställe...
December 26, 2001
XyliX wrote:
Det är faktiskt tragiskt att så här många nedlåtande kommentarer riktade mot en person kan accepteras i detta forum.
Som man behandlar andra så blir man behandlad själv.
1.
Men du har ändå gjort fel. Jag sitter som webredaktör för ett intranät på ett företag med ca 7000 anställda. Så jag vet hur man skall uttrycka sig
Vad har det för betydelse om du är "webredaktör" eller städare, det gör inte ditt språk bättre. Jag och alla andra bedömer vad du skriver inte vilket jobb du påstår att du har.
2. Nu är jag ute på djupt vatten men är det verkligen lagligt att kopiera lagboken så där?
3.Orkar inget mer nu, men läs det du själv har skrivit så ser du!
October 28, 2002
Iceman wrote: [quote=kasst_forum]Hade en förhoppning om att detta forumet skulle vara annorlunda men jag måste nog hålla med herr sauron när det gäller moderatorerna.
Maktmissbrukare och admin på hög nivå är vad det är. Brukar alltid ligga i kölvattnet ett tag och kolla hur forumen sköts och kan bara säga att detta är precis som alla andra. Mods och Admin sitter på 40meter höga stolar och leker gudar ... högst tragiskt ...
Ta åt er kritiken mods, jag kommer inte läsa era svar så ägna den tiden åt att diskutera hur ni ska välja rätt mods. OK?
Jag vet inte vem du är som har skrivit detta, men om du inte gillar stället så knappa aldrig in adressen till siten nåt mer. Glöm att siten finns och gör nåt annat.
Jag vet inte hur mycket erfarenhet av forumet du har hunnit skaffa med tanke på att du blev medlem idag(!), men du vet förmodligen en del eftersom du bara använder användaren "kasst_forum" att gömma dig bakom istället för att skriva med den användaren du reggade dig från början med...
Men som sagt, du verkar inte trivas här, det finns en del människor som inte trivs med att du är här, så du kan väl hitta nåt annat ställe...
Så när man ser något som man tycker är fel ska man bara skita i det?
Jag vill förbättra den svenska communityn och det är väl aldrig fel att kommentera när man ser att någon gör fel? Jag är inte en sån person som bara kan se hur mycket skit som helst och sedan glömma det. Jag försöker göra min del till att svenska forum får högre standard, dels genom att besöka andra forum, dels genom att bygga ett eget forum där alla känner alla och inga rötägg sitter vid spakarna. Skulle inte ni också vilja ha ett sådant forum?
October 28, 2002
Mind wrote: jepp kolla Swec moderatorerna dom e fanimej maktgalna !
ja det är ju ett enkelt sätt att slingra sig ur .. att peka på att andra är värre... men det gör fortfarande inte detta forum mindre maktgalna. varför inte sätta lite erfaret folk vid spakarna? Som det är nu har ni ett dussin cs-fjortisar som tar ut sin tonårsilska över folk som inte delar deras exakta åsikt.
May 29, 2001
visst kan moderatorerna här göra en del saker som man irriterar sig på, men det är ju oundvikligt...för när dom gör ett bra jobb så märker man ju inte av dom, jag är en rätt gnällig jävel men jag tycker att överlag så gör dom ett bra jobb, ska man gnälla på någon här så tycker jag att det gäller mera användarna av detta forum än moderatorerna, när det gäller warez snack och liknande så visst..jag tycker att dom e överkänsliga, men ge då fan i att snacka om warez här då, finns 1000 tals andra ställen här på nätet där man kan snacka ware ostört utan att någon bryr sig.
bara min persoliga åsikt 🙂
August 25, 2001
ni vet ju vad dom säger, när katten är borta dansar råttorna på bordet. Folk som hoppar på folk och kallar dom mobbade här i forumet är förmodligen mobbade själva, taskigt vaggade eller haft en usel uppväxt..
"power corrupts" men jag tycker moderatorerna skött sig bra här. Vill man diskutera illegala prylar finns det forum för det med *HOST* flashback
October 28, 2002
April 1, 2001
kasst_forum: Din kritik verkar bara bestå av att du tycker det är maktmissbrukare som håller i forumet och ser till att ha det snyggt och städat. Jag vet inte riktigt vad du grundar det på, men om du har mer att berätta så är du välkommen att ta kontakt via mail/icq.
Vi är inte särskilt många som håller i detta forumet, vi är två admins och tre moderatorer. Jag har själv valt dessa människorna att jobba vid min sida med forumet, och dessa killar är långt ifrån maktmissbrukare eller fjortisar. Vi har också styrt detta forumet en längre tid nu så en viss erfarenhet av att sköta ett forum har satt sig med tiden.
Men som sagt, har du mer att tillägga så är du välkommen att ta kontakt med mig.
June 28, 2001
kasst_forum wrote: [quote=Mind]jepp kolla Swec moderatorerna dom e fanimej maktgalna !
ja det är ju ett enkelt sätt att slingra sig ur .. att peka på att andra är värre... men det gör fortfarande inte detta forum mindre maktgalna. varför inte sätta lite erfaret folk vid spakarna? Som det är nu har ni ett dussin cs-fjortisar som tar ut sin tonårsilska över folk som inte delar deras exakta åsikt.
Oi jag är ingen moderator som försöker slingra sig ur för fan !
jag säjer bara att moderatorerna på swec är helt jävla psyko jämfört med dom här.
vill ni tjöta warez så finns det forum för det med, hur ni hittar dom ? SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK
July 19, 2002
mmmmmm......konstigt....jag förstår inte riktigt det här men den syn jag har fått på saken så är det att kasst_forum är bara här för att j*vlas......lr har jag fel??
Det här är det bästa forumet jag nånsin varit medlem i....
men...men...det måste ju alltid finnas någon att förstöra....det finns folk för allt.
July 27, 2002
jag har en väldigt bra idè
kasst_forum och Sauron of mordor :
Varför kan ni 2 inte bara gå till ett berg och hoppa?
det skulle göra det hela mycket bättre.
Om ni tycker att Admins och Moderator inte sköter sig Så stick (!)
Stick åt helvete och kom aldrig tillbaka... skaffa ett liv istället för att sitta här och förstöra för oss alla andra.
Och om ni tycker att ni inte kan lämna det här forumet ändå för ni
"tycker" att ni ska göra något åt vad ni nu tycker.
är det så hoppas jag ännu mer att ni hoppar ner för ett berg!
September 12, 2002
Callister wrote: jag har en väldigt bra idè
Stick åt h*****e och kom aldrig tillbaka... skaffa ett liv istället för att sitta här och förstöra för oss alla andra.
Lungn och fin, det finns troligtvis ett skäl till att dom uppträtt som dom gjort.
July 27, 2002
XyliX wrote: [quote=Callister]jag har en väldigt bra idè
Stick åt h*****e och kom aldrig tillbaka... skaffa ett liv istället för att sitta här och förstöra för oss alla andra.
Lungn och fin, det finns troligtvis ett skäl till att dom uppträtt som dom gjort.
dom kan väl ändå hoppa ner 😛
September 12, 2001
Nä nä...
Har ska ingen hoppa ner ifrån något berg.
Har varit borta en hel del ifrån forumet och sedan får man se detta.Tja...jag är närmare 40 än en fjortis och CS spelar jag inte.
Maktgalen...nä det skulle jag inte tro att jag är men om jag skulle få en tendens att bli det så har wigger fullmakt att sopa mig jämns med golvet 😀
June 17, 2001
Jag har mycket svårt att tänka mig att du Skiroy skulle bli maktgalen på något sätt.
Jag vet inte hur de andra killarna funkar men jag kan avslöja att om någon jävlas med mig på fel grunder så sticker taggarna ut (långt) och de brukar inte dra sig tillbaka den närmsta tiden. Detta gäller även i detta forum.
Hoppas ni är med på vad jag vill ha sagt med detta...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 28, 2001
ska bara lägga till det att jag blev bannad på swec precis
jag leta efter deras länk post som man kan lägga massa roliga länkar, men jag hitta fan inte den så jag la skiten rätt ut nånannanstans, och nu e jag bannad och ingen op svarar, dom är bra på att inte svara dom !"=¤*"#*%^
kanske inte värdens bästa länk o lägga på fel ställe
http://www.cunnilingustutor.com/
den var det
tillbaka till topic, för mig så är dom flesta personerna som är OP i irc kanaler DC hubbar forum och liknande väldigt bestämda mäniskor som inte är så bra på att ta förslag från andra och totalvägrar att aceptera att dom har fel, finns väldigt många sådana typer i maktpositioner.
säjer inte att alla är det , men väldigt många.
själv så tar jag bara kommandot över folk när dom mesar ihop sig och inte klarar av att göra saker o ting själva, sen låter jag mig ledas som ett får igen.
bend like the grass in the wind boys n girls, och låt dom tro att dom har lyckats.
nog med natt poetik
November 21, 2001
Mind wrote: [quote=kasst_forum][quote=Mind]jepp kolla Swec moderatorerna dom e fanimej maktgalna !
Oi jag är ingen moderator som försöker slingra sig ur för fan !
jag säjer bara att moderatorerna på swec är helt j**la psyko jämfört med dom här.
vill ni tjöta warez så finns det forum för det med, hur ni hittar dom ? SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK
Jag skulle nog se "helt j**la psyko" som ett personangrepp.
Folk gnäller över att andra skriver nedlåtande saker om dem, men det verkar inte hindra dem från att kalla moderatorer/admins etc för både det ena och det andra.
Nu vet jag inte om just Mind har gnällt över det dock, men jag gillar fortfarande inte att bli kallad psykad.
[edit] Tycker du inte att den där länken är ett ganska klart brott mot swec's reglemente? Som du dessutom gått med på att följa när du reggade dig. Det är dessutom inte första regelbrottet.
2 Guest(s)