September 12, 2001
Mind wrote: ska bara lägga till det att jag blev bannad på swec precis
jag leta efter deras länk post som man kan lägga massa roliga länkar, men jag hitta fan inte den så jag la skiten rätt ut nånannanstans, och nu e jag bannad och ingen op svarar, dom är bra på att inte svara dom !"=¤*"#*%^
kanske inte värdens bästa länk o lägga på fel ställe
http://www.cunnilingustutor.com/
den var dettillbaka till topic, för mig så är dom flesta personerna som är OP i irc kanaler DC hubbar forum och liknande väldigt bestämda mäniskor som inte är så bra på att ta förslag från andra och totalvägrar att aceptera att dom har fel, finns väldigt många sådana typer i maktpositioner.
säjer inte att alla är det , men väldigt många.
själv så tar jag bara kommandot över folk när dom mesar ihop sig och inte klarar av att göra saker o ting själva, sen låter jag mig ledas som ett får igen.bend like the grass in the wind boys n girls, och låt dom tro att dom har lyckats.
nog med natt poetik
Snälla Mind...
Om du är missnöjd med swecs moderatorer så behöver du inte sitta och spy galla över dem i detta forum,ta det direkt med dem istället.
September 27, 2002
Altså gillar man inte forumet kan man väll dra?
Vist är det synd om NH forumet tappar användare men folk som bara klagar (och har IKE kreativ kritik) har (enligt mig) INGET att göra på det här forumet.
Igenom att använda något fejkacount och klaga på det här sättet tyder bara på en sak
Står inte för vad man säger vill bara få uppmärksamhet och förstöra.
Jag tycker att admins på det här forumet gör en skit bra arbete.
Antar att ni läger ner MYCKET tid på det här forumet för att få det funka 100%
December 6, 2001
Visst kan man ha sina åsikter att det är lite hårda tag ibland men bara man påpekar det så har jag märkt att det blir ändring. fick till slut efter att jag påpekat att jag inte kan hela NH utantill hjälp lite med var jag skulle lägga mina trådar. men om man tex lagt en tråd fel så kan det ju sägas på ett hövligt sätt.
mrmazter...
4 Guest(s)