November 10, 2002
gurk_burk wrote: jag tycker det är extremt jobbigt med långa signaturer, så jag kortade även ner min och skrev den på ett annorlunda sätt med mindre teckenstorlek.
men det är väl ingen som tycker att min är jobbig nu eller??
Väldigt snyggt faktiskt 🙂 Skönt att det finns folk med lite vett iaf.. hähä
June 20, 2002
gurk_burk wrote: jag tycker det är extremt jobbigt med långa signaturer, så jag kortade även ner min och skrev den på ett annorlunda sätt med mindre teckenstorlek.
men det är väl ingen som tycker att min är jobbig nu eller??
den ser ju bara lite mer flashig ut nu när den är nerminskad... 🙂
vet inte om en regel är det bästa sättet att lösa detta på, men i övrigt tycker jag att en höjd på ca 4 rader eller motsvarande med mindre text är ganska lagom...
det bästa vore ju om folk insåg att man inte behöver speca allt... de flesta skiter i vad man har för märke på t.ex. nätverkskort, DVD-Rom, modem o.s.v.
June 28, 2001
Gueno wrote: [quote=skiroy]
Enligt mig så är din signatur helt ok...
Passade även på att plocka bort din dubbelpost 🙂
8)
Det är sånna där grejer man vill göra själv.. kunna ta bort dubbelposter...
Försökte men hitta inget.. 🙁
hmm, har enna för mig att det har varit möjligt.
November 10, 2002
chrippaz wrote: Dark Stormz tycker du kan prata med moderatorerna istället för att försöka störa!
Ville bara poängtera en gång till att det är dags för en regel. Ska nu skicka lite PM te moderatorer och se va dem säger. lixom jag orkar inte skrolla sönder fingret/scrollen varje gång jag ska läsa ngt..
Men bra idé iaf, nu ska det göras något åt detta..
April 1, 2001
Just nu har vi bara regler för antal tecken inkl BBCode, och att man inte får ha bilder. Men om man har 270 tecken i vanlig storlek (som jag skriver i nu) och på flera rader så blir det lite jobbigt faktiskt.
Vi kanske skulle försöka lösa en rad-begränsning av nåt slag eller så...
September 12, 2001
chrippaz wrote: Dark Stormz tycker du kan prata med moderatorerna istället för att försöka störa!
Aja...
Det går så bra så att ha önskemål och frågor rörande forumet här så för mig är det helt ok.
Personligen vill jag att många bör se över sin signatur och korta ner den.
December 2, 2001
Nja.. jag tycker inte långa signs är så jobbiga, de beror juh helt på vilken upplösning och storlek på skärm man har... Jag som har 1600*1200 och 21" skärm tycker inte de är speciellt jobbigt men kan förstå dom som kör 800*600 eller 1024*768 att dom blir vansinniga.
Och en begränsning av rader går väll inte häller att göra rättvis, de varierar juh rätt kraftigt hur mkt man får platts med på en rad beroende på vilken upplösning man kör, jag tycker nog de bästa är om moderatorerna är lite mer uppmärksamma på folk som störande mkt i sin sign och säga åt dom bara
June 28, 2001
Dags för en uppdatering, nu har Colic en bögigt lång signatur, det är 2 pers som har skrivit på hans sk "People that complains about my signature" Lista.
Listan
semper crescis
aut decrescis;
vita detestabilis
nunc obdurat
et tunc curat
ludo mentis aciem,
egestatem,
potestatem
dissolvit ut glaciem.
står på latin oxå, som att någon orkar översätta det, (gissar på att det kommer från en Manowar låt)
jag förstår att det är fler här som stör sig på långa signaturer, min har vuxit sig större på sistånde oxå, jag ska nog ta och korta ner den.
hur många tycker att man max får ha 4 rader ?
Rörelsen för utslitna scrollfingrar
May 21, 2002
Mind wrote: tycker det är lite jobbig med folk som har specsen om sin dator och typ 2-3 ord för prollen och en rad för minne och sen en rad för mobo osv
som tex denna signaturen från Aran'gar
PC2700 DDR333 512mb
1x60gb + 2x80gb hdd
Soundblaster Live 5.1
3Com 10/100
LG Brännare 32x
Memorex 52X läsare
10959 3D Marksallt detta får ju lätt plats på 3 rader och man slipper slita sönder scrollfingret bara för att läsa nästa inlägg.
förslag, en regel på tex max antal rader i signaturen
max 4 tycker jag,
jo såna där som du quota är lite störiga.... hälften av det räcker herregud.
3 Guest(s)