June 30, 2001
Snowman89 wrote: är min jobbig?
Ja, du kan skriva allting på en rad istället för på varsin rad.
Så här hade jag haft:
AMD xp 1600+ 1400@1475 | Gefoorce 4 ti 4200 300/600 | 3dmark01:10137 | På väg: amd 2600+
June 23, 2002
Gueno wrote: ÄR min jobbig..?
Edit: Kan man inte at bort sånn här inlägg själv..?
Råka trycka lite fel..
Du får bara inte byta din signatur, den har blivit en del av användare Gueno nu enligt mig. 🙂
Och ja jag håller med Mind att man inte behöver har 432432st rader för att skriva speccsen om datorn tex.
YemanCool wrote: Nja.. jag tycker inte långa signs är så jobbiga, de beror juh helt på vilken upplösning och storlek på skärm man har... Jag som har 1600*1200 och 21" skärm tycker inte de är speciellt jobbigt men kan förstå dom som kör 800*600 eller 1024*768 att dom blir vansinniga.
Och en begränsning av rader går väll inte häller att göra rättvis, de varierar juh rätt kraftigt hur mkt man får platts med på en rad beroende på vilken upplösning man kör, jag tycker nog de bästa är om moderatorerna är lite mer uppmärksamma på folk som störande mkt i sin sign och säga åt dom bara
Jag sitter i 1920x1440 jag tycker fortfarande det är störande.
June 3, 2001
macrus wrote: Du får bara inte byta din signatur, den har blivit en del av användare Gueno nu enligt mig. 🙂
Kul att nån gillar den. 🙂
Dehman wrote: Är den många rader är det jobbigt. Men är den lång på bredden så är det inte jobbigt.
1 Guest(s)