Spindel wrote: Hur går det? Tycker att det är lite dött nu 🙁 Borta på "den andra sidan" är det betydligt aktivare :/
Först och främst är det mindre aktivitet på sommaren. Vi har inte avlönade nyhetsskribenter eller artikelskribenter och kan då inte heller ställa några större krav på dem. Under sommaren är som bekant de flesta mindre benägna att sitta inne vid datorn, även om vädret inte har varit det bästa är det semestertider och allt vad det innebär.
Vi har tappat en hel del i styrka på redaktionen pga. detta och andra tråkigheter. För tillfället jobbar t.ex. Undac heltid vid sidan av NH, vilket tar större delen av hans tid.
Det är lite tufft för de flesta av oss nu av diverse anledningar och tyvärr har det gett utslag på sidan.
Förmodligen kommer vi söka nya skribenter inom kort och förhoppningsvis är det gott om intressenter för detta.
Tekniknörd som gillar att träna.
August 16, 2002
gah att nyheterna inte uppdateras oftare spelar ingen roll, det som jag stör mig på att det är så liten aktivitet o forumen... om man kollar in forumet typ med tre timmars mellanrum så har det oftast skrivits typ max 30 nya inlägg... fett drygt... nu snackar jag typ natten/morronen då alla normala människor är vakna...
1 Guest(s)