February 10, 2003
OfflineTa, bort detta ut Forum ,är inte bra Organiserat helle.Och det låta som på en Föreldrakväll är.
Är man mera vuxen och har mognad uppför man sig inte so,att ni måste påminna Folk på detta. "Kindergarten" på tyska sagt.
...............Hälsning,och håll är allesammans i Skin
March 14, 2001
Offlineklaus wrote: Ta, bort detta ut Forum ,är inte bra Organiserat helle...........
Ta bort K&S helt?
Näe det behövs inte, är själv upplägget med ett K&S i ett forum tycker jag är bra, bara det sköts ordentligt och att användarna följer reglerna..
Upplägget som ex Sweclockers har är ju helt värdelöst, så nej..
December 17, 2005
OfflineSnorch wrote: [quote=klaus]Ta, bort detta ut Forum ,är inte bra Organiserat helle...........
Ta bort K&S helt?
Näe det behövs inte, är själv upplägget med ett K&S i ett forum tycker jag är bra, bara det sköts ordentligt och att användarna följer reglerna..
Upplägget som ex Sweclockers har är ju helt värdelöst, så nej..
Mjo det håller jag med om, sen att det kostar 10:- + operatörskostnaden är också surt.
Jo men en admin/moderatator som bara har hand om Köp & sälj hade vart perfekt. Kanske det skulle bli lite bättre där.
December 21, 2005
OfflineNovember 27, 2003
OfflineSwecs annonssytem har sågats av för många här för att det ska vara intressant för oss.
Jag tycker nog att det är OT att fråga om det är lagligt. Vi förutsätter att saker som säljs här är lagliga. Om ni tror att det inte kan vara det är det bäst att ni skickar ett PM till någon av oss eller till säljaren och frågar.
//Andreas
December 17, 2005
OfflineGebba wrote: Fenix,ska du fråga kan du väl lika gärna göra det i pm så inte alla behöver si dina frågor?
sen skulle säljaren kunna va lite mer tydlig om han säljer i delar o ha startpris osv.
TS köp o sälj del funkar bra nu men det kanske beror på filket som annonserar där 😀
Beror på folket, så vitt jag vet är nog rätt många medlem på både NH och TS.. Sen har NH rätt många fler medlemmar..
March 19, 2003
OfflineBara ta en titt här.
http://rec.elmor.se/
Så ser man lite vilka som är medlemmar på både TS och NH i mittedelen på sidan "profil på NH / TS".
Visst inte 100% då vissa har olika namn på forumen men men.
Var/vem skall jag betala för att få kicka ass i k&s? :bgrin:
December 21, 2005
Offlinemen alltså o fråga om en sak är laglig,bryr du dig verkligen så mycket om det.P det antar man väl att saken ska va =) ?
däremot buden är väldigt bra om man tar i tråden då alla ser.
sen att swecs annonssystem suger håller jag med om men det hade varit kul o se hur det hade blivit med köp o sälj forum där 😀
September 12, 2001
OfflineBarateaU wrote: [quote=Mean Machine][quote=BarateaU]Var/vem skall jag betala för att få kicka ass i k&s? :bgrin:
Du är sent ute, har du tagit en titt på sistone? 😉
Men du måste ju ha en backup.
Vaa?
Suktar du allvarlig efter att bli en hangaround vad gäller mesiga maskinen ? :)R
1 Guest(s)

Log In