December 24, 2002
jag håller med.. varför bry sig hur nån stavar? det finns väl ingen som stavar så pass dåligt att man inte förstår vad dom skriver?? eller?
..och varför klaga på andra, alla är inte lika kunniga på datorer. det är bland annat därför man går in på sånna här forum.. för att lära sig och få hjälp med vissa saker.. (rätta mig om jag har fel)
Men bortsätt från alla som inte kan uppföra sig, tycker jag att det här är ett väldigt bra forum, jag har lärt mig väldigt mycket under min korta tid här på NH. credits till alla bakom NH! tack tack...
Edit: stör mig också väldigt mycket på människor som klagar på reklamen.. Visst hade det varit bättre utan, men eftersom det inte finns något annat sätt att dra in lite pengar så måste man ju ha reklam..
Om inte alla som klagar på den kan lägga ett bidrag! För det skulle vara omöjligt att driva en sida av denna höga kvalite utan sponsorer.
June 11, 2001
skiroy wrote: Nej det är sant det där...
Det är också rent pinsamt när det ska klagas på andras stavning och får se att dom som klagar själva stavar helt åt pipan.
Det lustiga är att mellan 5 och 10 procent av värdens befolkning lider av dyslexsi, dvs att dom inte kan läsa eller stava korrekt, vare sig dom vill eller inte, och på 8000 personer är det mellan 400 och 800 personer, alltså borde ett antal medlemmar lida av det. I alla fall rent teoretiskt.
June 28, 2001
Sebbe wrote: [quote=skiroy]Nej det är sant det där...
Det är också rent pinsamt när det ska klagas på andras stavning och får se att dom som klagar själva stavar helt åt pipan.
Det lustiga är att mellan 5 och 10 procent av värdens befolkning lider av dyslexsi, dvs att dom inte kan läsa eller stava korrekt, vare sig dom vill eller inte, och på 8000 personer är det mellan 400 och 800 personer, alltså borde ett antal medlemmar lida av det. I alla fall rent teoretiskt.
kom och tänka på en sak, det finns nog inte en enda mäniska på hela planeten som inte lider av någon slags sjukdom.
annars stör jag mig lika mkt på alla inlägg som handlar om att stava rätt, som dom som skriver luna text.
1 Guest(s)