January 8, 2005
Jag arbetar till vardags på ett företag som utvecklar extrema sandwich material i metall. Vi har utvecklat ett material främst för militära applikationer och liknande, men jag har funderat lite på om det inte vore coolt att prova att göra en datorlåda i materialet.
Är det OK att bolla idén med folk på forumet?
August 27, 2003
Pellimore wrote: Jag arbetar till vardags på ett företag som utvecklar extrema sandwich material i metall. Vi har utvecklat ett material främst för militära applikationer och liknande, men jag har funderat lite på om det inte vore coolt att prova att göra en datorlåda i materialet.
Mer än gärna. Bolla på bara!
EDIT: sålänge det håller sig inom Sveriges rikes lagar och forumet egna regler som du kan läsa i forumsdelen längst utt.
September 12, 2001
Pellimore wrote: Jag arbetar till vardags på ett företag som utvecklar extrema sandwich material i metall. Vi har utvecklat ett material främst för militära applikationer och liknande, men jag har funderat lite på om det inte vore coolt att prova att göra en datorlåda i materialet.
Jösses!
Det finns ruskiga möjligheter att bygga lådor av detta slag som kan göras tystare än vanliga lådor i metall och det utan att lägga till extra isolering .
1 Guest(s)