November 22, 2001
Offlinefår fan rycka på detta...
ser ofta att folk qoutar två personer i samma inlägg och ger svar på båda. Hur sjutton gör man det? :bgrin:
Om jag vill quota ett inlägg så klickar man ju på quote knappen vid själv inlägget och får då upp det i sitt nya inlägg och kan besvara det. Men hur gör man vid nästa? Måste man själv köra med quote taggen som finns i toppen eller finns det nån autofunktion?
February 1, 2004
Offlinefår fan rycka på detta...
ser ofta att folk qoutar två personer i samma inlägg och ger svar på båda. Hur sjutton gör man det?
Om jag vill quota ett inlägg så klickar man ju på quote knappen vid själv inlägget och får då upp det i sitt nya inlägg och kan besvara det. Men hur gör man vid nästa? Måste man själv köra med quote taggen som finns i toppen eller finns det nån autofunktion?
Det e bara att quota en annan quotning så blir det två quotningar... 🙂 Eller skriv med fördel taggen
quotning
själv så har du stenkoll på quotningarna...
November 27, 2003
OfflineJag tror ni båda missförstod:
Det lättaste är om du först trycker quote på det första inlägget. Kopierar koden och går tillbaka. Tryck sen quote på nästa inlägg och klistra in koden under 😉
någon wrote: HIHIHIHI
någon mer wrote: BLÄH!
Ger:
någon wrote: HIHIHIHI
någon mer wrote: BLÄH!
//Andreas
March 14, 2001
OfflineAhha nu förstod jag, du vill alltså kunna trycka på Citat knappen på flera inlägg.. Ja det går ju inte så bra som sagt, utan du får göra om Delph1 skriver..
Dock finns det väl tillägg till forumet som gör att man får en kryss ruta vid alla inlägg som man bara kryssar i för de inlägg man vill citera, mycket lämpligt och bra, frågan är väl om scriptarna har tid för något sånt?
November 29, 2003
OfflineSnorch wrote:
Dock finns det väl tillägg till forumet som gör att man får en kryss ruta vid alla inlägg som man bara kryssar i för de inlägg man vill citera, mycket lämpligt och bra, frågan är väl om scriptarna har tid för något sånt?
Inget man skulle kunna införa?
Skulle vara lätt och smidigt.
1 Guest(s)

Log In