May 17, 2002
Är det bara jag som tycker så här eller har det gått inflation i nicknamesbyten? Det känns som om var och varannan användare byter nick nu för tiden.
Är det verkligen bra att ni tillåter alla dessa nickbyten? Ibland så blandar man ihop folk eller har inte en aning om vem det är som har postat vissa inlägg även ifall man hade hundra koll på personen innan nickbytet.
Får man byta nick till höger och vänster hur ofta man vill eller finns det någon form av reglering innom nickbytarbranchen?
August 20, 2001
Mean Machine wrote: [quote=skiroy][quote=Delph1]Nickbyte borde innebära nollning av antalet inläggen 😛
//Andreas
Ett bra förslag som är värt att fundera över.
Tycker jag med...:)
Nu när jag väl bytt nick, menar jag...:P
Men det betyder ju givetvis att de som redan byt, får tillbaka sitt gammla nick. #-o
February 12, 2003
DiDi wrote: [quote=Mean Machine][quote=skiroy][quote=Delph1]Nickbyte borde innebära nollning av antalet inläggen 😛
//Andreas
Tycker jag med...:)
Nu när jag väl bytt nick, menar jag...:P
Men det betyder ju givetvis att de som redan byt, får tillbaka sitt gammla nick. #-o
Jag klarar mig, faktiskt... Men tack för förslaget. 😛
December 31, 2002
Sardaukar wrote: [quote=skiroy][quote=Delph1]Nickbyte borde innebära nollning av antalet inläggen 😛
//Andreas
Jag håller med. På något sätt ska de väl straffas för att man måste läsa deras gamla användarnamn i deras signatur. 😛
February 12, 2003
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=Sardaukar][quote=skiroy][quote=Delph1]Nickbyte borde innebära nollning av antalet inläggen 😛
//Andreas
Jag håller med. På något sätt ska de väl straffas för att man måste läsa deras gamla användarnamn i deras signatur. 😛
Kan plocka bort den direkt, om du vill...;)
September 12, 2001
Tobi-Wan kenobi wrote: [quote=Sardaukar][quote=skiroy][quote=Delph1]Nickbyte borde innebära nollning av antalet inläggen 😛
//Andreas
Nu är det så att deras gamla nick ska stå i signen vid byte av nick.
February 12, 2003
skiroy wrote: [quote=Tobi-Wan kenobi][quote=Sardaukar][quote=skiroy][quote=Delph1]Nickbyte borde innebära nollning av antalet inläggen 😛
//Andreas
Nu är det så att deras gamla nick ska stå i signen vid byte av nick.
Så skit på dig! *Gömmer mig bakom skidan*
😛
December 15, 2002
Stupid Ass wrote: ett problem då kan ju va att folk kanske reggar en ny eftersom d förmodligen går fortare o har samma nackdel, att inläggen nollas...
o då sitter vi där me 12000 användarnamn som e upptagna...
(fast dom kanske deletas när ingen loggat in på x tid?)
Vi tillåter inte dubbelregistering i forumet. Visst i vissa fall kan det ju vara svårt att upptäcka, men oftast hittar vi dom 👿
Inga större problem med nickbyten. Byter man så måste man som sagt stå sitt kast i minst 6 mån. Fast tack ska ni ha för idén med att nolla räknaren. Detta måste vi prata om skidan 🙂
September 12, 2001
Delph1 wrote: [quote=skiroy][quote=Delph1]Nickbyte borde innebära nollning av antalet inläggen 😛
//Andreas
:worshipp:
Vi saknade dig på DH, men du lyckades ju märkas ändå 😉 (Bunguru Wa någon?)
//Andreas
Hahaha...var ju klart löjligt bra sätt att märkas . 😀
2 Guest(s)