January 4, 2001
Jag förstår att ni inte vill ha bort allmänt.
Men försök då att hjälpa oss att undvika det.
*Tänk er för 2-3ggr vad ni igentligen har skrivit innan ni trycker på "skicka"
*Så fort ni ser något som inte är passande, skicka ett PM
*Lek inte moderatorer och klaga på alla, utan som sagt, PM oss och låt oss fixa det.
*Skapa inte trådar som inte bidrar till något, som sagt, ingen vill veta vart ni köpt eran tröjja.
July 27, 2002
Coore wrote: Jag förstår att ni inte vill ha bort allmänt.
*Lek inte moderatorer och klaga på alla, utan som sagt, PM oss och låt oss fixa det.
*Skapa inte trådar som inte bidrar till något, som sagt, ingen vill veta vart ni köpt eran tröjja.
Definera Bidrar till något. Inte många trådar i allmänt är ju seriösa
January 4, 2001
Callister wrote: [quote=Coore]Jag förstår att ni inte vill ha bort allmänt.
Definera Bidrar till något. Inte många trådar i allmänt är ju seriösa
Med att inte bidra till något menar jag tex trådar som "Gud vad jag har tråkigt, har ni tråkigt?", "FEST IKVÄLL?!??!?! FAN VAD JAG ÄR FULL" etc etc.
Jag tror ni hajjar
February 22, 2003
Callister wrote: Jo sånt kan man ju vara utan, ni borde införa alkoholtest innan man får gå in på NH
haha blåsa in i en slang som är kopplad till USBn 😛
BTW. om du gillar Within Temptation...lyssna inte på deras nya skräp lyssa på deras första album "Enter" där har du riktiga grejor!
July 27, 2002
BelGarath wrote: [quote=Callister]Jo sånt kan man ju vara utan, ni borde införa alkoholtest innan man får gå in på NH
BTW. om du gillar Within Temptation...lyssna inte på deras nya skräp lyssa på deras första album "Enter" där har du riktiga grejor!
Deras första e ju The Dance, 98, sen kom Mother Earth, och sen Enter.
February 22, 2003
Callister wrote: [quote=BelGarath][quote=Callister]Jo sånt kan man ju vara utan, ni borde införa alkoholtest innan man får gå in på NH
Nej du Enter kom 97 sörrö vart får du tag på din fakta igentligen? 😀
July 27, 2002
BelGarath wrote: [quote=Callister][quote=BelGarath][quote=Callister]Jo sånt kan man ju vara utan, ni borde införa alkoholtest innan man får gå in på NH
Nej du Enter kom 97 sörrö vart får du tag på din fakta igentligen? 😀
Vahhh, jag var typ 99% säker på att Enter e senaste, men det är egen fakta.
8)
1 Guest(s)