February 12, 2002
Som topic..
Ibland så har man skapat ett ämne, men vill inte förstöra det med att ta upp en annan sak som ändå rör ämnet men ändå inte. Samtidigt som de känns onödigt att starta en ny tråd för ett liknande ämne och för att då blir det inte lika överskådligt..
Skulle vara bra om man först kunde skapa sin tråd, sen skapa en undertråd som bara gick se från den här tråden, typ i höjd med omröstningsrutan så den inte missas. 🙂
September 12, 2001
Trådade forum är helt jäkla hopplösa att få ett vettigt grepp om med tanke på att inläggen inte blir i kronologiskt ordning precis som nivaman säger.
Det fungerar rätt bra som det är nu även om kråkis blir lite ledsen över att hans tråd i allmänt blev "övertagen" av en helt annan diskussion.
Det får man räkna med när det gäller allmänt och att en tråd i allmänt byter diskussionämne är mina ögon helt ok.
Just när det gäller allmänt men bara i allmänt.
February 12, 2002
skiroy wrote: Trådade forum är helt jäkla hopplösa att få ett vettigt grepp om med tanke på att inläggen inte blir i kronologiskt ordning precis som nivaman säger.
Det fungerar rätt bra som det är nu även om kråkis blir lite ledsen över att hans tråd i allmänt blev "övertagen" av en helt annan diskussion.
Det får man räkna med när det gäller allmänt och att en tråd i allmänt byter diskussionämne är mina ögon helt ok.
Just när det gäller allmänt men bara i allmänt.
Nä, var inte därför.. Ja är van att mina trådar spårar ur till nått helt annat än vad de var ämnade till från början. 😉
Vad ja ville den här gången var att tex till tråden "Vad har ni för mål med livet?" lägga till en undertråd som hette "10 saker du ska göra innan du dör"..
Skulle det inte kunna funka om bara trådskaparen kan göra EN undertråd och bara EN? 🙂 Menar om vi tar det här exemplet ja just gav så spelar det ingen roll om svaren är i kronologisk ordning för ämnerna har med varandra att göra men inte beroende av varandra. 🙂
ps. förresten tycker du väl de mesta är helt oki så länge som det är jag som råkar ut för det? 😉 .ds.
1 Guest(s)