August 16, 2002
jo, grejjen är den att när jag skulle regga mig för första gången så skapade jag en användare, skrev min email etc, men det blev nå damp med aktiveringen... det stod att jag inte hade aktiverat kontot även fast jag hade det..
sen så orkade jag inte hålla på med det, så jag reggade en ny (denna som jag har nu), fast med en annan mail... nu är det så att mailen som jag reggade mig på då inte är gratis längre (hotbrev), så jag kan inte använda den... när jag nu försöker byta till den som jag använder så står det att den redan är upptagen, för jag reggade den första användaren på det epostkontot... nu så undrar jag om nån admin kan radera denna användaren så att jag kan ändra min email till den som jag använder nu..
skriver inte ut min epost här på forumet, så om nån admin kan PMa mig så skickar jag den...
January 4, 2001
Iceman wrote: Men kåår, om man tar bort en användare så försvinner inte användarens inlägg.. Det skulle ju inte vara nån hit, så det är bara att deleta hans användare... En annan har ju vart med ett tag 😉
Hmm.. jag har för mig att det var så... även fast jag har varit med längre än dig.. 😉
1 Guest(s)