July 27, 2002
En klistrad aftonbladet tråd skulle vara totalt sämst. Hur ska man kunna diskutera olika nyheter samtidigt, om det nu skulle vara folk som skrivit mer än en länk..
Men att man ska skriva Aftonbladet efteråt kan ju funka, dock tror jag inte nhs ledning prioriterar detta på något sätt, det finns bara vissa whiners på forum som är emot aftonbladet trådar, men de behöver ju inte läsa.. 😀
January 15, 2004
Jag är för en tag före trådnamnet.
Det skulle även vara bra om trådskaparen kund ge en kort sammanfattning av nyheten/skvallret. På så sett har man mer att gå på än trådnamnet (som kan se rätt lovande ut) innan man klickar sig vidare till skitnyheten.
Det skulle vara bra med andra taggar, t.ex. [Exp] för expressen osv osv. Här finns mycket att klura på.
Ha för övrigt en god Jul.
May 17, 2002
Callister wrote: [quote=Arny][quote=Callister]Hur många (oj jag menar: hur många hundradelar) av trådarna som görs annars handlar om "vettiga" saker? 🙄
Ställer man frågor utan svar får man svar därefter: 42 😈
:gunsfire: Inte 42.42 då?
äh, du har ju noll koll på det här med svaret på den slutgiltliga frågan.
Jag tycker vi kan ha det som det är, om man inte gillar tråden man gått in i pga. en aftonbladetlänk så kan man ju alltid backa ur tråden, "back" knapp finns ju både i webläsaren samt på musen och tangentbordet.
January 15, 2004
Krqagyzzz wrote: Jag tycker vi kan ha det som det är, om man inte gillar tråden man gått in i pga. en aftonbladetlänk så kan man ju alltid backa ur tråden, "back" knapp finns ju både i webläsaren samt på musen och tangentbordet.
Och hur ska jag få tillbaks de tio sekunder jag slösat bort av mitt liv genom att gå in i ännu en meningslös aftonbladettråd?? 🙄
1 Guest(s)