March 11, 2003
ocz wrote: [quote=Sardaukar]Vet du vad damp är egentligen?
Keffing använder ordet "damp" för att det är ett skönt ord skulle jag tro.
Folk som använder ord som t.ex. damp, CP eller mongolid till att beskriva en situation eller ett beteende är inte sköna. Det är bara tragiskt att se att man kan vara så omedvetet oförskämd. Att använda svärord i förstärkningssyfte är i sig ett ofog, men att använda dessa är rent nervärderande.
December 5, 2001
ocz wrote: [quote=Pluxor][quote=ocz][quote=Sardaukar]Vet du vad damp är egentligen?
vilket ohyggligt missbruk =/ ger dåligt intryck.
Keffing är faktist skönast på NH...
jaha...där ser man... 🙄
July 27, 2002
denstore wrote: [quote=ocz][quote=Sardaukar]Vet du vad damp är egentligen?
Folk som använder ord som t.ex. damp, CP eller mongolid till att beskriva en situation eller ett beteende är inte sköna. Det är bara tragiskt att se att man kan vara så omedvetet oförskämd. Att använda svärord i förstärkningssyfte är i sig ett ofog, men att använda dessa är rent nervärderande.
Håller med.
Keffing är faktist skönast på NH...
Detta att vara "skön" eller "sköna" ord är bara.....
March 14, 2004
denstore wrote: [quote=ocz][quote=Sardaukar]Vet du vad damp är egentligen?
Du ska höra hur det låter på Inferno Online i sthlm ibland :bgrin: :)R
March 11, 2003
ocz wrote: [quote=denstore][quote=ocz][quote=Sardaukar]Vet du vad damp är egentligen?
Du ska höra hur det låter på Inferno Online i sthlm ibland :bgrin: :)R
Det kan kvitta hur många andra idioter det finns här och var. Det är i alla fall idiotiskt att använda den sortens ord för något som de inte betyder.
August 16, 2002
men kan vi komma tillbaka till ämnet ffs...
när man skriver en ny tråd så får det plats ett visst antal tecken i ämnesboxen, men när man skickar tråden så får det plats färre... detta är irriterande om man tex skriver mycket i ämnet, men sedan när man skickat skiten ser att den är avskuren...
December 5, 2001
keffing wrote: men kan vi komma tillbaka till ämnet ffs...
när man skriver en ny tråd så får det plats ett visst antal tecken i ämnesboxen, men när man skickar tråden så får det plats färre... detta är irriterande om man tex skriver mycket i ämnet, men sedan när man skickat skiten ser att den är avskuren...
Är det nödvändigt att skriva en hel mening i ämnesraden då? Vad det än handlar om så borde man kunna välja några ord som beskriver ämnet tillräckligt.
August 16, 2002
Sardaukar wrote: [quote=keffing]men kan vi komma tillbaka till ämnet ffs...
Är det nödvändigt att skriva en hel mening i ämnesraden då? Vad det än handlar om så borde man kunna välja några ord som beskriver ämnet tillräckligt.
men om man känner att det behövs en lång beskrivning så borde man ju kunna ha det... och det lär ju inte vara speciellt svårt att fixa
1 Guest(s)