December 30, 2000
Hejsan!
En sak som jag har retat mig på ett tag nu är att alla länkarna på första sidan i nyheterna öppnas i samma fönster och inte i ett nytt.
Som ni kanske själva förstår vill man ju inte "lämna" nordichardware.se för att läsa en nyhet på en annan sida..
man vill ha nordichardware kvar i bakgrunden ju såklar 🙂
Och ja... jag vet att man kan högerklicka och välja öppna i nytt fönster, men hur lamt e inte det 🙂
June 17, 2002
Iceman wrote: [quote=ThaMole]Det har tagits upp många ggr här i forumet... Att inte adminarna för sidan FATTAR!!!...
Inse att alla vill få upp nytt fönster... 👿
Varför skriker du? Det löser inga problem.
👿 Jo... På stan funkar det ju...
Så det borde funka här med...=) 😛
Men snälla... fixa det...
June 17, 2001
ThaMole wrote: [quote=Iceman][quote=ThaMole]Det har tagits upp många ggr här i forumet... Att inte adminarna för sidan FATTAR!!!...
Inse att alla vill få upp nytt fönster... 👿
Varför skriker du? Det löser inga problem.
👿 Jo... På stan funkar det ju...
Så det borde funka här med...=) 😛
Men snälla... fixa det...
Funkar det bättre på stan?
Du hade fått mer problem om du hade brölat på mig...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
March 20, 2001
Varför höger klickar ni inte bara och tar "öppna i nytt fönster"? Det finns faktiskt det alternativet. Men om dom skulle göra så att det öppnas i ett nytt fönster så finns det inget alternativ för att öppna i samma fönster. Det är inte alla som vill att det ska komma i samma fönster och det är inte alla som vill att det ska öppnas i ett nytt fönster. Men för dom som vill ha det i ett nytt fönster finns det ett alternativ.
1 Guest(s)