August 27, 2003
Poenani wrote: [quote=Hugge]Jag funderade faktiskt på samma sak, fast då på kategorin "bärbart". Där ska vi prata om MP3-spelare, mobiltelefoner, laptops, handdatorer och liknande. Ska hugga tag i skiroy om detta så ska vi se vad han säger =)
perfekt, vore väldigt trevligt
Har skickats till han på ICQ men har är väl ute och vallar renarna eller någonting för han svarar inte 😉
August 10, 2004
Hugge wrote: [quote=Poenani][quote=Hugge]Jag funderade faktiskt på samma sak, fast då på kategorin "bärbart". Där ska vi prata om MP3-spelare, mobiltelefoner, laptops, handdatorer och liknande. Ska hugga tag i skiroy om detta så ska vi se vad han säger =)
Har skickats till han på ICQ men har är väl ute och vallar renarna eller någonting för han svarar inte 😉
du får spamma 😀
September 12, 2001
Poenani wrote: [quote=Hugge][quote=Poenani][quote=Hugge]Jag funderade faktiskt på samma sak, fast då på kategorin "bärbart". Där ska vi prata om MP3-spelare, mobiltelefoner, laptops, handdatorer och liknande. Ska hugga tag i skiroy om detta så ska vi se vad han säger =)
du får spamma 😀
Men inte du...
August 10, 2004
skiroy wrote: [quote=Poenani][quote=Hugge][quote=Poenani][quote=Hugge]Jag funderade faktiskt på samma sak, fast då på kategorin "bärbart". Där ska vi prata om MP3-spelare, mobiltelefoner, laptops, handdatorer och liknande. Ska hugga tag i skiroy om detta så ska vi se vad han säger =)
du får spamma 😀
Men inte du...
det gick fort det där med renarna 🙂
1 Guest(s)