September 23, 2002
Vaniljflickan wrote: Därför undrar jag nu från någon som tycker sig vara ansvarig för NH, begår man ett moraliskt fel när man uppehåller sig nästan uteslutande i Allmänt-forumet?
Moraliskt fel eller inte, det får väl varje individ känna efter själv...
Personligen tycker jag att allmänt ska vara kvar för det är trots allt där som man lär "känna varandra".
Utan allmänt tror jag inte det skulle bli lika roligt här, det tror jag många håller med mig om. Däremot behöver vi titta igenom den och förbättra vissa grejer...
August 22, 2001
NH|Falcon wrote: [quote=Vaniljflickan]Därför undrar jag nu från någon som tycker sig vara ansvarig för NH, begår man ett moraliskt fel när man uppehåller sig nästan uteslutande i Allmänt-forumet?
Men jag vill veta vad uppfattningen är hos NH-crew!?
July 27, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=NH|Falcon][quote=Vaniljflickan]Därför undrar jag nu från någon som tycker sig vara ansvarig för NH, begår man ett moraliskt fel när man uppehåller sig nästan uteslutande i Allmänt-forumet?
Det är ju Skiroy och Wigger som bestämmer om sånt här, Coore också möjligtvis.
Om jag får säga vad jag tycker om "allmänt" så borde moderator/forums admin vara lite mindre neutrala, t.ex som denstore lite är, som säger vad han tycker riktigt, man lär känna personen mer då
January 4, 2001
Callister wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=NH|Falcon][quote=Vaniljflickan]Därför undrar jag nu från någon som tycker sig vara ansvarig för NH, begår man ett moraliskt fel när man uppehåller sig nästan uteslutande i Allmänt-forumet?
Det är ju Skiroy och Wigger som bestämmer om sånt här, Coore också möjligtvis.
Om jag får säga vad jag tycker om "allmänt" så borde moderator/forums admin vara lite mindre neutrala, t.ex som denstore lite är, som säger vad han tycker riktigt, man lär känna personen mer då
Det är självklart helt okej att vara medlem här även ifall man bara besöker allmänt. Tycker du att det är kul att hänga i allmänt, så gör det....
August 22, 2001
chrippaz wrote: Skadan är väll ifall det är personer som bara skriver skit i allmänt...
Och vem bedömer vad som är skit så länge man håller sig till reglerna?
Om jag har förstått dig rätt så tycker du att här diskuterar man datorer punkt slut, vill man prata om något annat så bör man söka sig härifrån. Har du inget intresse av att veta vem det är du diskuterar datorer med? För om allmänt tas bort har du ju inget sådant forum...
Sen förstår jag inte vad problemet är? Har moderatorerna för mycket att göra eller vad är det frågan om? För isåfall kan man ju lägga ner hela forumet...
October 20, 2002
Har ni kommit någon vart med Köp & Sälj ?
En liten uppfräschning där skulle nog resultera till att fler säljer och efterfrågar saker där, som kanske endast läser där nu eller inte ens tittar för dom vet hur det ser ut nu.
Några klockrena exempel är när personer frågar efter t.ex. en viss processor, så kommer något ljushuvud och säger att XX är bättre...
Sooo what, har man frågat efter en XX så vill man inte ha inlägg om XY till salu.
Också mycket bullshit i tråden, folk (barn) som inte kan hålla saker tillbaka fyller den med skit, om nu någon vill ha överpris för sin pryl, låt dom för h-vete få kräva det utan att folk ska poängtera det, man behöver inte köpa det.
Jag tillhör inte dom som anser att Köp & Sälj fungerar professionellt, är mer typ av sandlåda där små kids utbyter fantasier med varandra, den ene blåser den andra mer, många inlägg är också " whoho, look at me, i´m here, look look" även fast dom egentligen inte har nåt att sälja.
Nordichardware är en bra sajt med mycket nyttigt, men lite rensning skulle inte skada, allrahelst i Köp & Sälj, kortare "stubin" när det gäller varningar.
Tack för mig.
2 Guest(s)