August 17, 2003
Om du kollar på forumet högst upp, där det är Woxxman som har skrivit senast så ser du att hans nick inte skulle få plats om man tryckte ihop området som hans namn står på. Jag antar att listen som det står Hårdvara, Mjukvara etc. på är bilder i ett fast format.
Säkert helt omöjligt att förstå vad jag menar, men någon kanske gör det 🙂
Hehe det ser ut som jag är en medbrottsling... 🙂
Nä men som Lauregos säger är det pga. att vissa, nämner inga namn, har så pass långa nickname att sidan blir uttöjd och då räcker inte de menybildernas storlek till. Vi får titta på det och lösa det på ett eller annat sätt.
Tekniknörd som gillar att träna.
March 27, 2003
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Hehe det ser ut som jag är en medbrottsling... 🙂
Nä men som Lauregos säger är det pga. att vissa, nämner inga namn, har så pass långa nickname att sidan blir uttöjd och då räcker inte de menybildernas storlek till. Vi får titta på det och lösa det på ett eller annat sätt.
Nej, du är inte medbrottsling, du är brottlingen!!!
September 12, 2001
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Hehe det ser ut som jag är en medbrottsling... 🙂
Tja...eller så tvångsbyter jag nick på en viss herre i forumet. 😉
Vips är problemet löst. 😀
Okej då, jag är en brottling.. 😛
Men jag är inte ensam om det!
Nä men det ska nog inte vara så svårt att lösa, alternativt får jag kanske byta nick, SJÄLV... 🙂
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)