September 2, 2001
Hallå
Tycker att ni moderatorer borde ha mer koll på vad medlemmerna skriver här på forumet. I mitt fall har jag då främst köp och sälj delen i tankarna. Lade in en tråd där rätt nyligen och sedan börjar någon snacka skit i den och vips, så var den tråden körd. Även om man som författare åt den tråden inte varit aktiv i detta skitsnack framstår tråden ändå som oseriös och ett köp/sälj erbjudande är borta.
Mycket störigt. Trodde att folk på denna typen av forum var lite mer seriösa.
Kommentera gärna och kom med synpunkter.
October 18, 2002
Spelar väl ingen roll om det är bra för mänskligheten att småprata...den som gjort tråden (Chilinut i detta fallet) vill ju ha sålt sin sak och att det ska framstå proffsigt...småsnacka kan man väl göra i Allmäna forumet...ogillar såna där små jävligt onödiga inlägg som gör att tråden mister sitt "budskap" och alla börjar istället prata om denna oviktiga småskit grej...dom som inte tänkt köpa grejen eller är intresserad kan ju bara hålla käften?
September 12, 2001
I köp/säljforumet ska det vara seriöst...inget onödigt skitsnack ska förekomma där.
Har man inga vettiga bud att komma med så ska man överhuvutaget inte kommentera detta med ett skitinlägg...bevakningen kommer att bli hårdare då jag har sett att det förekommer för mycket skitinlägg på sistone.
September 2, 2001
June 17, 2001
Synd att folk då inte läser eller bara skiter i vad vi skriver. Jag har ju sagt åt folk 1000 ggr att dom ska hålla ALLT i köp&sälj 99.8% seriöst. Inte en massa onödigt tjat.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
Mind wrote: om det inte redan ligger en klistrad tråd i köp o sälj kan ni ju skriva en Topic som det står nått i stil med : Ingen skitsnack i dessa inläggen !
lr nått liknande
Kolla här då...
December 28, 2002
January 4, 2003
the_wiz wrote: Men tänk om man håller på att bli lurad i "köp och sälj"?
Man betalar 4000 för en dator som inte är värd mer än 2000 *host*Då tycker jag det är okej för folk att lägga sig i och
varna personen som tänker köpa att han betalar överpris.Detta är INTE blocket.
PM!
1 Guest(s)