April 1, 2001
Darko wrote: Ja. Man borde kunna radera en tråd som man anser vara besvarad eller om man satt den fel och inte orkar vänta på att en ADMIN ska flytta den. Bara en tanke... (hände mig själv nyligen, hade gärna raderat min gamla tråd...)
Om man har placerat en tråd fel, så kan man radera den förutsatt att ingen har svarat i den.
https://www.nordichardware.se/.....faq.php#15
Och nej, man borde inte kunna radera en tråd som man anser vara besvarad. I så fall mister forumet lite av sin funktion, att man kan ta hjälp av tidigare ställda frågor.
September 12, 2001
bloodman wrote: varför ta bort, be skiroy komma med låset 🙂
Precis!
Är tråden utagerad samt om trådskaparen ber om att låsa tråden så kan det ordnas i speciella fall.
Samma med att radera ev trådar....speciella fall råder och man får ta detta allt efter situationen. Från fall till fall helt enkelt men det är sällan att vi raderar bort en hel tråd.
October 16, 2003
Darko wrote: OK, glöm de om en besvarad tråd då. Men om man placerat den fel och inte orkar be en admin flytta den? Och om man fått svar att den ligger fel osv. Då tycker jag att en sådan funktion skulle kunna vara användbar, men men de är inte mitt forum, ni bestämmer 😀
man brukar ju faktisk komma på att man har lagt den fel innan nån hinner svara...
1 Guest(s)