February 6, 2004
Jag är fullt nöjd med ett textbaserat, massa html och design ger bara ett rörigt intryck, speciellt om man inte har HTMl aktiverat i sin mail-läsare. Alternativt att man kan välja hur man vill ha informationen. Men mailet i sig är skitbra! Gillar att där är en tillbakablick på nyheter från månaden som gått!
November 29, 2001
x1zt wrote: Ehm, jag fick brevet. Men eftersom jag inte hänger här så försökte jag avanmäla mig och då fanns inte min mail i databasen påstod den.... Så kan jag inte avanmäla mig nu eller? Är det inte bättre att göra sånt här till artiklar istället för att skicka ut spam så här?
Hmm avreggningen har funkat i alla våra försök. Men jag ser till att den blir manuellt bortredigerad då.
Kanske försökte du avregga fel konto?
Angående spam så har vi en nyhet uppe på förstasidan där man kan avregga sig samt att det längst ner i brevet finns en funktion för att avregga sig.
November 29, 2001
w1per wrote: Känns väldigt onödigt att skicka ut något som alla inte har önskat att få.
Vore väl lämpligare att endast skicka ut detta till dom som har anmält sitt intresse.
Detta utskick är vad som klassas som spam
Vi förutsatte att läsarna här har reggat sig för att de nog är intresserade av NHs material. För att undvika spamsituationen la vi upp en nyhet där folk kunde avregistrera sig innan första mailet skickades samt bifogade tydlig information nederast i mailet för hur man avreggar sig.
March 27, 2002
Nu är jag jävligt förbannad, efter att ha fått erat "nyhetsbrev" för första gången utan att ha anmält mitt intresse så blev jag irriterad och uttryckte det i den här tråden. Efter detta så avregistrerade jag min email och fick en bekräftelse att jag hade gjort det, allt skulle nu vara frid och fröjd för jag skulle slippa spam till min inkorg.
Men vad i helvete händer? Jo när jag nu idag ska tömma min inkorg så hittar jag "NordicHardwares nyhetsbrev" där. :arg:
November 29, 2001
w1per wrote: Nu är jag jävligt förbannad, efter att ha fått erat "nyhetsbrev" för första gången utan att ha anmält mitt intresse så blev jag irriterad och uttryckte det i den här tråden. Efter detta så avregistrerade jag min email och fick en bekräftelse att jag hade gjort det, allt skulle nu vara frid och fröjd för jag skulle slippa spam till min inkorg.
Men vad i h*****e händer? Jo när jag nu idag ska tömma min inkorg så hittar jag "NordicHardwares nyhetsbrev" där. :arg:
Tråkigt att höra, jag ska ta reda på varför det blivit så och se till att du verkligen försvinner ur listan ordentligt den här gången.
December 19, 2000
w1per wrote: Nu är jag jävligt förbannad, efter att ha fått erat "nyhetsbrev" för första gången utan att ha anmält mitt intresse så blev jag irriterad och uttryckte det i den här tråden. Efter detta så avregistrerade jag min email och fick en bekräftelse att jag hade gjort det, allt skulle nu vara frid och fröjd för jag skulle slippa spam till min inkorg.
Men vad i h*****e händer? Jo när jag nu idag ska tömma min inkorg så hittar jag "NordicHardwares nyhetsbrev" där. :arg:
Märkligt, du låg kvar på listan, har nu tagit bort din e-mail så du kommer inte få nyhetsbrevet längre.
1 Guest(s)