February 25, 2002
så här skrev jag i allmänt, vilket tydligen var fel ställe att yttra sig om denna fråga, ursäkta mig så hemskt mycket för det:
just det många klagar på att andra klagar på varandra i köp och sälj forumet här på nh, och det slutar med att de som har makten enväldigt
stänger ner hela allting är det rätt sätt att lösa ett problem på?
för det första så tycker jag personligen att köp och sälj forumet fungerade utmärk, att vissa var gnälliga och talade strunt i detta forum kan ingen rå för sånt nonchalerar man bara.
för det andra så tycker jag att det ni på nh ska låsa upp forumet omedelbart eller iaf ha en omröstning, vi lever trots allt i ett demokratiskt samhälle.
för det tredje så ska jag gå och äta nu när jag kommer tillbaka vill jag se lite ordning och rättvisa här, det är trots allt mot sveriges rikes lag att utföra kollektiv bestraffning!
god natt
AMD XP 2400+@2.0GHz 39c idle, Syntax SV400 ATA133, Maxtor 120 GB, Maxtor 20 GB,
512 MB DDR pc3200, Gef4 ti4800 vivo 128 MB, Sony 24/10/40, Pioneer DVD 16x, i en röd och silvermålad midi ATX-låda...
September 12, 2001
plame wrote: så här skrev jag i allmänt, vilket tydligen var fel ställe att yttra sig om denna fråga, ursäkta mig så hemskt mycket för det:
just det många klagar på att andra klagar på varandra i köp och sälj forumet här på nh, och det slutar med att de som har makten enväldigt
stänger ner hela allting är det rätt sätt att lösa ett problem på?
för det första så tycker jag personligen att köp och sälj forumet fungerade utmärk, att vissa var gnälliga och talade strunt i detta forum kan ingen rå för sånt nonchalerar man bara.
för det andra så tycker jag att det ni på nh ska låsa upp forumet omedelbart eller iaf ha en omröstning, vi lever trots allt i ett demokratiskt samhälle.
för det tredje så ska jag gå och äta nu när jag kommer tillbaka vill jag se lite ordning och rättvisa här, det är trots allt mot sveriges rikes lag att utföra kollektiv bestraffning!
god natt
Du...
Först och främst är allmänt öppet för allt annat som inte passar i andra forumdelar men däremot så var den mer passande i just denna forumdel.
Att vi stängde ner köp/sälj har vi all rätt att göra om medlemmarna inte respekterar uppsatta regler och riktlinjer. Du yttrar dej här att vi stänger ner allting...på vilket sätt gör vi det då vi enbart har stängt ner köp/sälj som vi nu har öppnat igen? Förklara gärna.
Vi lever visserligen i ett demokratiskt samhälle men...detta forum är inte demokratiskt och här sätter vi upp våra egna regler som vi helst uppskattar att medlemmarna respekterar vilket många faktiskt gör.
February 25, 2002
"hela allting" var vad jag sa alltså hela köp & säljforumet
jag respekterar era regler och uppskattar att ni har låst upp köp & sälj forumet igen.
Tack!
så vill jag passa på att ursäkta för mitt uttalande, jag var lite upprörd för jag hade en affär på gång (som säkert många andra också hade)
men men ursäkta mig!
AMD XP 2400+@2.0GHz 39c idle, Syntax SV400 ATA133, Maxtor 120 GB, Maxtor 20 GB,
512 MB DDR pc3200, Gef4 ti4800 vivo 128 MB, Sony 24/10/40, Pioneer DVD 16x, i en röd och silvermålad midi ATX-låda...
1 Guest(s)