November 29, 2001
Det är nog inget som kommer bli aktuellt. Mailaddresserna är till för de som jobbar på NH.
Tänkt om tex. "4fun@nordichardware.com" kilar runt och ber tillverkare skicka saker till honom osv. och så får vi skiten för det sen. (Inget illa menat mot dig 4fun, bara ett exempel.)
Men det kommer ske lita andra roliga saker här på NH den närmsta tiden dock.
September 13, 2001
WiCHeR wrote: Kostar det inte en del tror du? jag evt iten , men vad jag hört kostar det att ha sånan adresser och om alla ska ha det så blir det ju en del?
Nja det behöver nog inte kosta någonting för det systemet, så länge man administerar det själv.
Frågan är ju bara vem som orkar göra det, för så många användare.
September 27, 2002
Chewie wrote: [quote=WiCHeR]Kostar det inte en del tror du? jag evt iten , men vad jag hört kostar det att ha sånan adresser och om alla ska ha det så blir det ju en del?
Nja det behöver nog inte kosta någonting för det systemet, så länge man administerar det själv.
Frågan är ju bara vem som orkar göra det, för så många användare.
Finns ju script/program för det mesta idagens läge så borde finnas till det här med tycker jag 😛
September 27, 2002
UndaC wrote: Det är nog inget som kommer bli aktuellt. Mailaddresserna är till för de som jobbar på NH.
Tänkt om tex. "4fun@nordichardware.com" kilar runt och ber tillverkare skicka saker till honom osv. och så får vi skiten för det sen. (Inget illa menat mot dig 4fun, bara ett exempel.)
medela företagen då 🙂
bara jag får min nh.com adress 😉
November 29, 2001
4fun wrote: [quote=UndaC]Det är nog inget som kommer bli aktuellt. Mailaddresserna är till för de som jobbar på NH.
medela företagen då 🙂
bara jag får min nh.com adress 😉
vad ska vi säga? ska vi maila ALLA företag i hela världen om att inte ta brev från nordichardware.com addresser på allvar?
o sen när vi själva mailar dem hur ska vi då övertyga dem om att vi är "äkta"
nää det är för riskfyllt att göra något sånt
November 29, 2001
keffing wrote: [quote=UndaC] Men det kommer ske lita andra roliga saker här på NH den närmsta tiden dock.
oohh... spännande... kan man få en ledtråd?
Nämen bara lite mer "användarsaker" så att sidan blir mer som ett ställe att vara på.
Mer än så tänker jag inte säga eftersom jag inte vet exakt hur mycket som vi kommer kunna genomföra och när.
1 Guest(s)