December 7, 2001
Death On Wings wrote: Man har hängt här ett tag, dog har Mind enormt mycket mer posts än mig.
Hmm kvalite över kvantitet eller vad säger man 😛De flesta av de "äldre" verkar ha försvunnit ser bara nya avatars i alla trådar.
det var inte länge sen du blev bannad från swec och hade ~30 inlägg 🙂
December 31, 2001
makhra wrote: [quote=Death On Wings]Hehe jadu det blir ju lätt så 🙂
Sitter man här så fort man får fritid över så blir det några inlägg.
Skrev inte aktivt här förens jag blev bannad från swec, satt då bara och smygläste här.
Vad gjorde du för att bli bannad från swec? 😉
Var lite tjat i en tråd och sen sa pa193 som även är här på NH "jag älskar dig" till någon av moderatorerna.
Jag som känner pa193 kontrade då med.
" Hur kan du älska (moderator) när Castors ringmuskel är så mycket bättre, puss på castor"
Sen var det kört, de tävlade om att få banna mig 🙂
Castor är moderator oxå om ni inte viste det 😛
Vi gjorde ju detta för att vi var så förbannat trötta på hur forumet utvecklats till det negativa med alla nya medlemmar som inte fått pubishår och betedde sig jävligt 🙂
November 18, 2003
peppe20 wrote: [quote=Eric aka jaguLaren]hehe, jooo... det har väl blivit massregistrering på konton nu när swec började ta betalt för sin k/s - Det negativa är ju att troligen 90% bara reggar annonserar och sen sticker ...
jag fattar ingenting om vad du snackar om :/
? - sweclockers.com (ursäkta svordomen) har för några månader sen börjat ta betalt för sitt köp och sälj forum , därav tror jag flera använadre sökt sig hit för att försöka sälja sina prylar, det jag tror är att de flesta bara registrerar sig för att sen annonsera och sen stannar dom inte kvar på forumet ... capish ? ....
July 4, 2003
Collateral wrote: Många som har problem med datorer med andra ord, är väl oftast den orsaken till att dom söker sig hit.
Så började det för mig också, först var det bara typ hårdvaru delen jag var i, nu kollar jag nästan inte ens där, är bara i Spel och Allmänt för det mesta.
2 Guest(s)