May 6, 2001
ManicBlue, det skulle inte förvåna mig om du är en lite fjortis som snackar en massa dynga jag ljuger iaf inte om min ålder, det kan du skriva upp lille putt!
Det märks att du behöver mycket träning kvar nu blir det nog fem år till kan jag tala om för lill barnet!
Ja jag kan skapa det du sa men e-handel kan jag inte skapa så att det blir säkert däremot!
Steel
Du har ju inte sagt hur många medlemmar med 0 inlägg som finns vad ska jag svara på då isf? Tomten?
Men du måste ju vara helt bombad jag skrev ju för fan att TPC är inte ens två månader gammalt forum eftersom de bytte server, häng med istället du har ju för fan inte ens vart medlem där din lilla pojke!
Jag har aldrig fel och jag vågar diskutera men eftersom den här tråden inte leder någonvart så tycker jag att det är onödigt att den är oppen och inte låst vilket den bör vara!!!
Nä väx upp och kom ut i arbetslivet skaffa er en riktig 4-årig utbildning inte någon jävla högskla eller något möjligtvis universitet! Vänta åtminstone tills ni har kommit upp till 30-årsåldern då kan ni börja snacka och vet vad ni snackar om vilket ni inte tycks göra för tillfället men det är klart ni är ju fortfarande små pojkar som går i skolan!
December 25, 2000
Flame wrote: Manicblue, vad vet du om HTML egentligen? Eftersom du tycker att det är så himla lätt enligt dig jag skulle vilja se dig "in action" med ALLA HTML-koder som finns och du det finns så äckligt mycket som du inte ens skulle kunna tänka dig kan jag säga till dig DIREKT! Så kom tillbaks om några år så kan du bara snacka!
Ok, då VET vi att du snackar dynga, det finns verkligen inte "äckligt mycket", det finns kanske 100. Bara att sätta dig och räkna själv http://www.w3schools.com/html/.....erence.asp
Låser den här tråden eftersom den inte kommer att komma fram till något vettigt, vi har noterat att du stör dig på att vi har användare med 0 inlägg. Men chansen att vi skulle göra något åt det är väldigt liten.
Måste bara påpeka att du verkligen inte skriver som om du skulle vara 30, och vi vet alla att åldern inte spelar någon större roll, det är hur man uppför sig som är det viktiga på inet.
3 Guest(s)