Moderator för sin egen tråd...|Feedback & idéer om NordicHardware|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Moderator för sin egen tråd...
iZi
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 21
sp_UserOfflineSmall Offline
1
November 16, 2002 - 2:39 am
sp_Permalink sp_Print

Det skulle vara nåt det... Då kunde man ta bort alla idiotiska inlägg och hålla sin egen tråd snygg och ren...

gillbert
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1708
220725
November 16, 2002 - 12:31 pm
sp_Permalink sp_Print

hmm, det skulle va ett stort ansvar som inte alla skulle klara av.
jag är emot det 🙄

Iceman
Member
Medlem
Forum Posts: 4735
220758
November 16, 2002 - 2:07 pm
sp_Permalink sp_Print

I vissa fall kanske det kunde vara bra, men som gillbert säger, det skulle vara ett för stort ansvar för många. Det är bättre att säga till någon av oss som arbetar med forumet om det blir problem.

iZi
Medlem
220785
November 16, 2002 - 3:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Men vaddå... man postar en tråd för att man vill ha respons.. och vaddå... stort ansvar? menar du att man skull eta bort alla trådar då eller vaddå? Då förstör man ju bara för sig själv...

Alla trådar jag har skrivit här på NH har blivit nersmutsade av massa jävla lamers...

Frågar jag tex hur man matar en häst... ja du slutar posten med hur man ställer in en stjärnkikare för att på bästa sätt se på månen...

Det är ALLTID nån som skriver nåt dumt och sen ska femtioelva personer säga emot DEN personen och skiter helt i vad tråden IGENTLIGEN handlar om...

gillbert
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1708
220819
November 16, 2002 - 4:58 pm
sp_Permalink sp_Print

det kommer stå ord mot ord, åsikt mot åsikt och slutligen landa hos moderatorerna tror jag

men däremot skulle jag inte ha nåt emot att ni fixar fler moderatorer, det är inte fel på dom som finns men 2 till skulle sitta fint tror jag. bara så att ni lättare och effektivare kan övervaka forumet.

Iceman
Member
Medlem
Forum Posts: 4735
220823
November 16, 2002 - 5:19 pm
sp_Permalink sp_Print

iZi wrote: Men vaddå... man postar en tråd för att man vill ha respons.. och vaddå... stort ansvar? menar du att man skull eta bort alla trådar då eller vaddå? Då förstör man ju bara för sig själv...

Alla trådar jag har skrivit här på NH har blivit nersmutsade av massa j**la lamers...

Frågar jag tex hur man matar en häst... ja du slutar posten med hur man ställer in en stjärnkikare för att på bästa sätt se på månen...

Det är ALLTID nån som skriver nåt dumt och sen ska femtioelva personer säga emot DEN personen och skiter helt i vad tråden IGENTLIGEN handlar om...

Säg till en moderator om du får problem med en tråd. Så enkelt är det.

iZi
Medlem
220980
November 17, 2002 - 9:15 am
sp_Permalink sp_Print

Enkelt kanske det är... men det finns ju risk att bli tjatig... å det vill man ju inte.. sen hur ni bedömer osv vet inte jag... aja... lät på dig där iceman som du hade en viss irritation i det du skrev så jag ska väl sluta diskutera detta ämne då..

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
221135
November 17, 2002 - 3:34 pm
sp_Permalink sp_Print

iZi wrote: Enkelt kanske det är... men det finns ju risk att bli tjatig... å det vill man ju inte.. sen hur ni bedömer osv vet inte jag... aja... lät på dig där iceman som du hade en viss irritation i det du skrev så jag ska väl sluta diskutera detta ämne då..

Nej jag skulle inte tro att han var irriterad när han skrev detta men det är också mycket enkelt att hojta till oss antigen via ICQ eller PM.

Vi står så gärna till tjänst 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 516
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL