November 2, 2002
Men vaddå... man postar en tråd för att man vill ha respons.. och vaddå... stort ansvar? menar du att man skull eta bort alla trådar då eller vaddå? Då förstör man ju bara för sig själv...
Alla trådar jag har skrivit här på NH har blivit nersmutsade av massa jävla lamers...
Frågar jag tex hur man matar en häst... ja du slutar posten med hur man ställer in en stjärnkikare för att på bästa sätt se på månen...
Det är ALLTID nån som skriver nåt dumt och sen ska femtioelva personer säga emot DEN personen och skiter helt i vad tråden IGENTLIGEN handlar om...
July 8, 2001
det kommer stå ord mot ord, åsikt mot åsikt och slutligen landa hos moderatorerna tror jag
men däremot skulle jag inte ha nåt emot att ni fixar fler moderatorer, det är inte fel på dom som finns men 2 till skulle sitta fint tror jag. bara så att ni lättare och effektivare kan övervaka forumet.
April 1, 2001
iZi wrote: Men vaddå... man postar en tråd för att man vill ha respons.. och vaddå... stort ansvar? menar du att man skull eta bort alla trådar då eller vaddå? Då förstör man ju bara för sig själv...
Alla trådar jag har skrivit här på NH har blivit nersmutsade av massa j**la lamers...
Frågar jag tex hur man matar en häst... ja du slutar posten med hur man ställer in en stjärnkikare för att på bästa sätt se på månen...
Det är ALLTID nån som skriver nåt dumt och sen ska femtioelva personer säga emot DEN personen och skiter helt i vad tråden IGENTLIGEN handlar om...
Säg till en moderator om du får problem med en tråd. Så enkelt är det.
September 12, 2001
iZi wrote: Enkelt kanske det är... men det finns ju risk att bli tjatig... å det vill man ju inte.. sen hur ni bedömer osv vet inte jag... aja... lät på dig där iceman som du hade en viss irritation i det du skrev så jag ska väl sluta diskutera detta ämne då..
Nej jag skulle inte tro att han var irriterad när han skrev detta men det är också mycket enkelt att hojta till oss antigen via ICQ eller PM.
Vi står så gärna till tjänst 🙂
1 Guest(s)