February 12, 2002
Moderator & Forum Admin? Vad är det för skillnad? :rollsmile:
Och kan ni inte börja med nått så man får status här eller nå sånt? Skulle vara kul..
Tex om ni i admins tycker att man varit hjälpsam så kan man få en guld stjärna eller nå sånt.?
Exempel:
- Hjälpsam = Hjälpsamhets ut märkelse, poäng eller level.
- Stavar bra = Rättstavnings ut märkelse,poäng eller level.
- Insiativ = Insiativs ut märkelse för bra inlägg eller liknande (poäng eller level)
- Coolhet = Coolhets ut märkelse,poäng eller level.
- Erfarenhet = Erfarenhets ut märkelse,poäng eller level.
- Flest som har läst ens inlägg... = Intresanthets/Aktueelhets ut märkelse,poäng eller level.
Osv....
December 4, 2001
Bra idé!
Fast det heter "initiativ" ...
men som sagt lite status vore inte helt fel.
sen kunde det va kul med lite mer info om personerna som är här.
Mer än det som redan finns alltså... så man hade lite kul att läsa.
Typ ett formulär som alla fick fylla i på sin Profil så man kan läsa om denna person sen.... vore kul tror jag!
December 4, 2001
Helt ärligt... ni borde utveckla sajten mer. Finns massor som ni skulle kunna göra. Men då kostar det mycket tid o tid kan vara dyrbart för många. Ni kan väl "anställa" ett gäng till så det går snabbare o inte tar så mycket tid. Har en del idéer men det är ju inte min sajt o jag ska inte lägga mig i ....
June 30, 2001
Kid Rock wrote: Helt ärligt... ni borde utveckla sajten mer. Finns massor som ni skulle kunna göra. Men då kostar det mycket tid o tid kan vara dyrbart för många. Ni kan väl "anställa" ett gäng till så det går snabbare o inte tar så mycket tid. Har en del idéer men det är ju inte min sajt o jag ska inte lägga mig i ....
Jag tror inte NH har råd med att anställa folk. Förut var det snarare så att de gick back fast nu vet jag inte hur det är.
December 4, 2001
Andra forum har ju status o sånt. Jag vet att ni inte arbetar med sidan för att få pengar. Jag ville bara få fram att det kunde ju vara några fler som ville göra sidan mer expanderad. Men har ni inga planer på det så är det väl ingen idé att diskutera det. Men om det var ett gäng som ville så kunde dem ju utveckla sajten om inte ni standard crew hinner eller vill.
Sen vore faktiskt det kul med status... typ "newbie" eller "pro" hehe
November 29, 2001
Kid Rock wrote: Andra forum har ju status o sånt. Jag vet att ni inte arbetar med sidan för att få pengar. Jag ville bara få fram att det kunde ju vara några fler som ville göra sidan mer expanderad. Men har ni inga planer på det så är det väl ingen idé att diskutera det. Men om det var ett gäng som ville så kunde dem ju utveckla sajten om inte ni standard crew hinner eller vill.
Jo alltså det var ingen kritik mot idén att förbättra sidan. men jag tror att alla här i crew ganska enhälligt kan säga att "status"-funktioner inte skulle tillhöra förbättringar, snarare tvärt om.
Har du andra iddér så dela gärna med dig dock.
Den status vi har nu (dvs antal inlägg) får räcka.
1 Guest(s)