December 5, 2001
OfflineHär är ett exempel på det.
https://www.nordichardware.se/.....21#1065921
Hur schysst är det egentligen att inte ge en chans för "utomstående" att ens kunna ge ett svar? Är en tråd låst så ska den förbli det anser jag, och den ska absolut inte avslutas med ytterliggare argument! :arg:
Maktmissbruk?
January 4, 2001
OfflineDet är inte frågan om maktmissbruk. denstore har bara råkat göra ett litet misstag precis som han sa.
Om en tråd är låst så är det bara för oss som jobbar i forumet att skriva i tråden som i vilken annan tråd som helst. Så om man inte ser att någon har låst tråden så är det lätt att göra ett sådant här misstag.
July 14, 2004
OfflineTa bort inlägget och problemet är löst. Iallafall från mni del, jag blev väldigt upprörd när jag trodde att denstore hade begått maktmissbruk och tog genast tag i problemet, men enligt mig så är det 100% ett misstag.
Ta bort inlägget och problemet kommer lysa med sin frånvaro...
September 12, 2001
OfflineNomic wrote: Ta bort inlägget och problemet är löst. Iallafall från mni del, jag blev väldigt upprörd när jag trodde att denstore hade begått maktmissbruk och tog genast tag i problemet, men enligt mig så är det 100% ett misstag.
Inlägget får ligga kvar.
Vill han besvara får han göra detta via PM till denstore.
Det finns ett annat problem i forumet också.
Medlemmar som inte respekterar regler och tillsägelser i forumet är ett ständigt återkommande problem.
September 12, 2001
OfflineTillåt mig då påminna dig om vad som fick mig att låsa den tråden.
Sardaukar wrote: [quote=squarepusher]Sitter och väntar på att få höra att judeutrotningen aldrig har skett.
Judeutrotningen har aldrig skett.
Där snurrade tråden bort totalt och trådens huvudämne var sedan länge passerad.
December 5, 2001
Offlineskiroy wrote: Tillåt mig då påminna dig om vad som fick mig att låsa den tråden.
[quote=Sardaukar][quote=squarepusher]Sitter och väntar på att få höra att judeutrotningen aldrig har skett.
Japp, men trådens huvudämne fortsatte iom denstores inlägg. Det är inte låsningen i sig som jag undrade över. Den var befogad.
*Edit* Jag kunde inte låta bli att skriva det heller, eftersom det fortfarande finns en massa judar kvar...dvs ingen utrotning 😛
November 27, 2003
OfflineSardaukar wrote: [quote=skiroy]Tillåt mig då påminna dig om vad som fick mig att låsa den tråden.
[quote=Sardaukar][quote=squarepusher]Sitter och väntar på att få höra att judeutrotningen aldrig har skett.
Japp, men trådens huvudämne fortsatte iom denstores inlägg. Det är inte låsningen i sig som jag undrade över. Den var befogad.
*Edit* Jag kunde inte låta bli att skriva det heller, eftersom det fortfarande finns en massa judar kvar...dvs ingen utrotning 😛
Jo du lyckades utmärka dig på ett antal sätt.
//Andreas
December 5, 2001
OfflineDelph1 wrote:
Jo du lyckades utmärka dig på ett antal sätt.//Andreas
Klart...man vill ju inte bara vara en i mängden
Nämen jag vet inte riktigt vad du syftade på, men jag säger oftast vad jag tycker och inte försöka spela "duktig". Säkert många där ute i samhället som tycker en massa om invandrare, men inte vågar yttra sig.
November 27, 2003
OfflineSardaukar wrote: [quote=Delph1] Jo du lyckades utmärka dig på ett antal sätt.
//Andreas
Klart...man vill ju inte bara vara en i mängden
Nämen jag vet inte riktigt vad du syftade på, men jag säger oftast vad jag tycker och inte försöka spela "duktig". Säkert många där ute i samhället som tycker en massa om invandrare, men inte vågar yttra sig.
Obi-Wan Kenobi wrote: Who's the more foolish, the fool, or the fool who follows him?
Något sånt tänkte jag.
//Andreas
June 23, 2002
Offlineskiroy wrote: [quote=Nomic]Ta bort inlägget och problemet är löst. Iallafall från mni del, jag blev väldigt upprörd när jag trodde att denstore hade begått maktmissbruk och tog genast tag i problemet, men enligt mig så är det 100% ett misstag.
Inlägget får ligga kvar.
Medlemmar som inte respekterar regler och tillsägelser i forumet är ett ständigt återkommande problem.
Gick på en ganska fet diss där. :D/
Är det inte andra gången du "hotar" med att lämna NH, Nomic? Du gjorde väl en sån där fånig "hejdåtråd" för några månader sen men återvända dagen efter?
Ha ett trevligt liv.
July 14, 2004
Offlinemacrus wrote: [quote=skiroy][quote=Nomic]Ta bort inlägget och problemet är löst. Iallafall från mni del, jag blev väldigt upprörd när jag trodde att denstore hade begått maktmissbruk och tog genast tag i problemet, men enligt mig så är det 100% ett misstag.
Inlägget får ligga kvar.
Gick på en ganska fet diss där. :D/
Är det inte andra gången du "hotar" med att lämna NH, Nomic? Du gjorde väl en sån där fånig "hejdåtråd" för några månader sen men återvända dagen efter?
Ha ett trevligt liv.
jag hade kunnat flame:a tillbaks.. men jag ska vara den mognare av oss båda.
hej då.
1 Guest(s)

Log In