September 27, 2005
OfflineTjo!
Satt och surfade på fz.se och såg att de skulle ha detta -->LÄNK
Själv skulle jag döda för ett Nh.se nyckelband! :bgrin:
Vad tror ni? Är det en bra idé för att få ett trevligare forum? (tycker visserligen det är ett väldigt trevligt forum men allt kan ju förbättras)
Låt höra era åsikter!
mvh
Ojdå
February 12, 2003
OfflinePtja, jag tycker det finns en del som kan göras för ett ännu trevligare forum, men det är ju alltid trevligt med folk som tycker att det är trevligt.
Det har väl snackats lite om NH-kläder och prylar tidigare, men problemet känns mest som om folk inte har tid och/eller pengar, NH är ganska litet jämfört med FZ. 🙂
March 14, 2001
OfflineJag antar moderatorerna då ska bestämma vilka som skriver vettiga inlägg?
Det har ju fungerat "väldigt" bra hittils, tänker inte nämna om vem jag tycker något men det finns någon som tror sig veta väldigt mycket men dock skriver mycket trams, men någon moderator köpte tramset och gav denne en "utmärkelse" som inte riktigt stämmer överrens med dennes riktiga kunskap.
Minst sagt vilseledande ibland.
🙄 😉
January 8, 2005
OfflineOm det är en penga fråga kan jag även tänka mig att betala en mindre slant för ett nyckelband, man har ju trots allt funnits på forumet i snart 3 år, och det är ju lite så att man anser nordichardware som sitt hem...
sen att man själv inte hänger här dygnet runt är en sak, men jag återkommer hit minst 1 gång om dagen och kikar runt på vad folk skriver, mest hjälper jag folk på den övriga delen och inte ofta jag går in i disskussioner i allmänt, dock har det hänt mer och mer på senare tid ;).
som sagt, hade varit kul med något som har NH's logo på, och ett nyckelband är perfekt :).
best regards, pole
Casy wrote: Får jag bara fråga varför man använder nyckelband ö.h.t? Har det något med status att göra? :blink:
Ingen aning, har ett rejält knippe liggandes, gratis reklam från alla möjliga håll. Har faktiskt provat att använda ett, men remmen fastnar ju för fasen i allt möjligt..
🙄 😕
Sett att många ungar använder det dock, fast det ser inte direkt praktiskt ut med en rem hängandes längs benet. Torde ge ett rejält rörelsehandikapp.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
Offlineilg@dd wrote: [quote=Casy]Får jag bara fråga varför man använder nyckelband ö.h.t? Har det något med status att göra? :blink:
Ingen aning, har ett rejält knippe liggandes, gratis reklam från alla möjliga håll. Har faktiskt provat att använda ett, men remmen fastnar ju för fasen i allt möjligt..
🙄 😕
Sett att många ungar använder det dock, fast det ser inte direkt praktiskt ut med en rem hängandes längs benet. Torde ge ett rejält rörelsehandikapp.
Smidigast är om man har en liten bit som sticker upp ur fickan så man lätt kan få tag i det, om du frågar mig. Skitsmidigt om man har jeans på sig (åtminstone några som sitter halvtajt).
January 8, 2005
Offlineprecis som meanie säger, man vill bara ha en liten bit, ofta kan man ta bort en stor del av nyckelbandet, så behåller man bara den lilla biten som ofta är stor nog att ha plats för loggor etc.
just nu har jag en "Masters of Rock" från 2005 när jag var nere i tjeckien på metal festival, grejjen är att den lilla biten är guld värd när du ska ha upp nycklarna ur jeansen... :D.
kan tänka mig att springa runt med NH till hus nycklarna och Masters of rock till bilnycklarna.
I-landsproblem 🙂
best regards , pole
1 Guest(s)

Log In