June 23, 2002
Steel wrote: Många trådar som har låsts på sistone.
Tror Admin har hamnat i nån ond låsloop. 😀Typ:
while (inlägg>0)
slumpvis trådlåsning=på;Denna tråden kommer säkert också låsas men skit i det, min lilla protest är lagd. 😛
Hehe jo håller med dem har börjat blivit hårdare. 🙂
Denna tråd kommer låsas ganska snart tror jag. :bgrin:
June 9, 2003
January 4, 2001
FarsanEdde wrote: ähh vafan låt alla säga sitt. Det är väl ett fritt land? (nu kommer väl nån att säga "Visst, men det är inte ett fritt forum")
Tja, du tog orden ur munnen på mig.
Det har börjat dyka upp flera trådar som är värda att låsas på sistonde.
Och flera i Forum crew har fått mera tid över nu, så vi hinner kolla lite nogrannare och då upptäcker man självklart flera trådar.
Nej, jag ska inte låsa tråden, men jag ska flytta den till Feedback forumet... sagt och gjort...
January 23, 2002
Alltså var den länken jag posta i tråden nedan så farlig?
https://www.nordichardware.se/.....8;start=50
Tyckte den passa bra i den tråden. 😕
Adressen jag posta: http://*****
Tydligen så är den väldigt opassande enligt Coore så om du lätt blir väldigt rädd så kolla inte den!
January 4, 2001
Jag har sett den innan.. så jag stängde av den så fort jag såg texten komma.
Och Steel, om jag censurerar en länk så betyder det att den inte ska visas på forumet!
Du har precis vunnit en Varning.
Vi har gått igenom detta med sådana dära länkar innan... det är många som verkligen ogillar sådana sidor.
January 23, 2002
Coore wrote: Jag har sett den innan.. så jag stängde av den så fort jag såg texten komma.
Och Steel, om jag censurerar en länk så betyder det att den inte ska visas på forumet!
Du har precis vunnit en Varning.Vi har gått igenom detta med sådana dära länkar innan... det är många som verkligen ogillar sådana sidor.
Jaha, tycker nog att du överdriver när du ger mig en varnig, jag skrev ju ganska tydlig varningstext 😕
Men ok, bara att acceptera väl.
OT:
Lite frågor bara, kan man få två varningar, så det står det alltså, eller blir man bannad istället för en andra varning?
Hur länge sitter en varning i?
Hur länge blir man bannad?
January 4, 2001
Steel wrote: [quote=Coore]Jag har sett den innan.. så jag stängde av den så fort jag såg texten komma.
Du har precis vunnit en Varning.Vi har gått igenom detta med sådana dära länkar innan... det är många som verkligen ogillar sådana sidor.
Jaha, tycker nog att du överdriver när du ger mig en varnig, jag skrev ju ganska tydlig varningstext 😕
Men ok, bara att acceptera väl.
OT:
Lite frågor bara, kan man få två varningar, så det står det alltså, eller blir man bannad istället för en andra varning?
Hur länge sitter en varning i?
Hur länge blir man bannad?
Ja, det är bara att acceptera.
Nej, ifall det blir en nästa gång så är det banning som gäller. Så jag hoppas du kommer sköta dig.
Hur länge man blir bannad beror på.
February 4, 2003
Steel wrote: Alltså var den länken jag posta i tråden nedan så farlig?
https://www.nordichardware.se/.....8;start=50
Tyckte den passa bra i den tråden. 😕Adressen jag posta: http://*****
Tydligen så är den väldigt opassande enligt Coore så om du lätt blir väldigt rädd så kolla inte den!
Bizzart faktiskt.. Har ni regler för att man inte får posta en länk, till en sak som kan göra folk uppmärksama angående "farligheter"?
(antar att det var alcohol saken > bilcrash)
Speciellt eftersom han skrev en stor varning.
Tror visst att ni på NH har fått lite paranoja jag.
Maktgalna, har inte folk att varna för normala anledningar och vill
leka med phpBB tolz.
Mycket kritik!
Det var det jag tyckte var bra med NH, att ordet var mer
fritt, men ändå "lagom". Nu börjar det bli som Sweclock.
Ajja! Allt blir skit.
/david
January 4, 2001
smurfen87 wrote: [quote=Steel]Alltså var den länken jag posta i tråden nedan så farlig?
https://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?t=65691&start=50
Bizzart faktiskt.. Har ni regler för att man inte får posta en länk, till en sak som kan göra folk uppmärksama angående "farligheter"?
leka med phpBB tolz.
Mycket kritik!
Ajja! Allt blir skit.
/david
Ett tips är att veta vad som har hänt innan du kommer hit och spottar ur dig en massa gojja...
Nej, det var inte den dära alkohol > bilkrash sidan... det var en sida där det var en flashfilm där det kom lite text och en lugn tyst låt och sedan helt plötsligt kom ungen fram från poltergiest och ett jävla skrik.
Jag förstår inte meningen med sådana filmer.
Men det var inte därför jag satte en varning på honom.
Anledningen till att jag sätte en varning på honom var för att han först postade denna länken i allmänt. Då tog jag och censurerade den och lämnade ett medelande att vi inte skulle dra upp sådana länkar här på NH.
Då tar det inte långa stunden för än han postar den här oxå, efter att jag hade sagt till honom.
Maktganla och leka med phpbb är ju rent jävla skitsnack, du tror inte man har fått nog av det under de åren man har jobbat i ett phpbb forum?
Tänk efter hädanefter innan du slänger ur dig en massa anklageser.
February 4, 2003
Coore wrote: [quote=smurfen87][quote=Steel]Alltså var den länken jag posta i tråden nedan så farlig?
https://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?t=65691&start=50
leka med phpBB tolz.
Mycket kritik!
Ajja! Allt blir skit.
/david
Ett tips är att veta vad som har hänt innan du kommer hit och spottar ur dig en massa gojja...
Nej, det var inte den dära alkohol > bilkrash sidan... det var en sida där det var en flashfilm där det kom lite text och en lugn tyst låt och sedan helt plötsligt kom ungen fram från poltergiest och ett j**la skrik.
Jag förstår inte meningen med sådana filmer.
Men det var inte därför jag satte en varning på honom.
Anledningen till att jag sätte en varning på honom var för att han först postade denna länken i allmänt. Då tog jag och censurerade den och lämnade ett medelande att vi inte skulle dra upp sådana länkar här på NH.
Då tar det inte långa stunden för än han postar den här oxå, efter att jag hade sagt till honom.
Maktganla och leka med phpbb är ju rent j**la skitsnack, du tror inte man har fått nog av det under de åren man har jobbat i ett phpbb forum?
Tänk efter hädanefter innan du slänger ur dig en massa anklageser.
Tänkter inte känna efter, om jag vet vad jag känner.
Om ni inte vill att jag ska säga vad jag tycker så ta bort mig,
jag kommer med kritik. Ta då emot denna, och börja inte anklaga
mig. Om det är sant eller inte är en annan femma, men någon
anser så om er. Alltså anser man dem det, då kanske ni vill veta
om det ? Jag postade ingen ny tråd utan skrev i en befintlig.
Visst okej att du ger varnig, men stämningen på forumet
förstörs av er moderatorer som ofta "censurerar för mycket".
Tråkigt nog.
Ofta tycker jag NH har en bra nivå, men ibland blir det lite trist.
Och visst tycker jag det är dumt att posta länkar till humorsidor
som "spränger högtalarna". Men sådana finns, och vart står regeln
att man inte får göra det?
Om ni hela tiden ska hänvisa till reglerna, se till att eftersträva dem
själv också.
Bara min idé och tanke.
/david
January 4, 2001
Du kom inte med någon direkt kritik, du sa att du tyckte att det jag gjorde var fel, fast du hade ingen aning om vad som igentligen hade hänt, utan du antog bara en massa.
Så du tycker att vi som sköter forumet drar ner stämmningen?
Kan ju säga som såhära, hade det inte varit för oss så hade forumet varit olagligt och kanske blivigt ner lagt.
Det har hänt förut och det kommer hända igen.
Tycker du inte om stämningen på forumet så får du gärna börja besöka ett annat forum ist.
Om du läser reglerna så står det att man ska använda sunt förnuft också, om vi skulle skriva med allting som en vanlig människa ska fatta så skulle listan med regler vara oändligt lång.
Som sagt, jag gav honom inte varningen för att han postade länken, utan för att han inte respekterade våra regler och gjorde det igen.
Säger vi att någonting inte är tillåtet så är det inte det, varesig det står i reglerna eller inte.
1 Guest(s)