September 12, 2001
Ja Anton jobbar så till den milda grad att modemet glöder.
Däremot vet jag att denne man har fullt upp med allt möjligt på samma gång så dyker det upp en något förvirrad mening (läses som små stavfel och dylikt) eller en fellänkning så är det enbart stressen som har slagit ut hjärnan tillfälligt. 😉 😀
Tack Blaxxor och alla andra! Dessa trådar är det man lever för måste jag erkänna. Det är väldigt kul att se att ni gillar NHs framfart och att man även passar på att skriva en åsikt även när den inte är negativ. Det uppskattas som sagt var mycket!
MoparPower: Jag skriver de flesta i dagsläget men jag har redan lite hjälp och har flera duktiga killar på väg in, så förhoppningsvis kan jag bli avlastad lite de närmaste veckorna. Det tar en hel del tid (och kostar slantar med modem :D) men det får man tåla.
Som Skiroy säger skyller jag alla misstag och stavfel på stress och liknande symtom. 😉
PS. Ny nyhet på G också!
Tekniknörd som gillar att träna.
Mean Machine wrote: Jag tycker vi startar en insamling för Antons modemräkningar, han gör ett så fruktansvärt bra jobb.
Det är han faktiskt värd. Keep up, Anton.
Hehe jag får tacka för omtanken, men jag kommer tro det eller ej ge upp modemandet om en dryg månad. Kommer då att flytta till lägenhet där man faktiskt kan få det här.. adsl tror jag det heter.. 😛
Så du blir det dubbelt så mycket news! Eller nja kanske inte riktigt men billigare för mig i alla fall 😉
February 12, 2003
Anton K wrote: [quote=Mean Machine]Jag tycker vi startar en insamling för Antons modemräkningar, han gör ett så fruktansvärt bra jobb.
Det är han faktiskt värd. Keep up, Anton.
Hehe jag får tacka för omtanken, men jag kommer tro det eller ej ge upp modemandet om en dryg månad. Kommer då att flytta till lägenhet där man faktiskt kan få det här.. adsl tror jag det heter.. 😛
Så du blir det dubbelt så mycket news! Eller nja kanske inte riktigt men billigare för mig i alla fall 😉
Scheisse... Snart är det bara jag kvar med 56K, då...:)
Yeye, grattis, och tack för alla bra nyheter!
October 31, 2003
Jämför man med OCAU så har ju AGG tre eller fyra "newsmonkeys" som han kallar dom. Och dom får ju knappt ihop lika mycket som AK(tuff förkortning)
MoparPower wrote: Jämför man med OCAU så har ju AGG tre eller fyra "newsmonkeys" som han kallar dom. Och dom får ju knappt ihop lika mycket som AK(tuff förkortning)
Nu är jag kanske lite partisk men det var verkligen inget vidare upplägg de hade på nyheterna. Korta notiser utan rubriker, nä usch säger jag. 😛
Haha jo AK är finemang det. 😉
October 31, 2003
Anton K wrote: [quote=MoparPower]Jämför man med OCAU så har ju AGG tre eller fyra "newsmonkeys" som han kallar dom. Och dom får ju knappt ihop lika mycket som AK(tuff förkortning)
Nu är jag kanske lite partisk men det var verkligen inget vidare upplägg de hade på nyheterna. Korta notiser utan rubriker, nä usch säger jag. 😛
Haha jo AK är finemang det. 😉
Den är lite nostalgisk, har sett likadan ut sen 99 😀
1 Guest(s)