December 20, 2000
May 8, 2001
Har två saker som jag skulle vilja se fixade:
Jag har problem när jag går in i forumet via länkarna till de senaste inläggen från förstasidan. När jag ska svara på ett inlägg så får jag inget alternativ att ange lösenord (det fältet saknas). När jag sedan skickar inlägget så får jag svaret felaktigt lösenord/du är inte inloggad. Det fungerar däremot om jag går till forumet och sedan navigerar mig fram till rätt tråd.(Får då ett fält att ange lösenord i).
För det andra så skulle jag vilja de en högre frekens i uppdateringen av priserna på förstasidan. Idag 19/6 så är senaste uppdateringen 5/6 (två veckor sedan). Vet inte om ni har någon policy för hur ofta ni uppdaterar detta? Min åsikt är att det skulle vara befogat att uppdatera varje vecka... Samtidigt så förstå jag att det blir mer arbete för er på NH men man kan ju alltid önska!
Desktop: Gigabyte GA-MA770-DS3 | AMD Phenom II 955 BE | 8GB PC6400 | Samsung 1TB + 500GB | Powercolor HD3870
3DMark 2006: 11932 3DMark Vantage: P5137
Laptop: Macbook Pro 2012 | 8GB | Samsung 830 128GB SSD
HTPC: Mac Mini | 3GB | 500GB
December 20, 2000
2001-06-19 15:01, skrev jonaz:
Har två saker som jag skulle vilja se fixade:Jag har problem när jag går in i forumet via länkarna till de senaste inläggen från förstasidan. När jag ska svara på ett inlägg så får jag inget alternativ att ange lösenord (det fältet saknas). När jag sedan skickar inlägget så får jag svaret felaktigt lösenord/du är inte inloggad. Det fungerar däremot om jag går till forumet och sedan navigerar mig fram till rätt tråd.(Får då ett fält att ange lösenord i).
För det andra så skulle jag vilja de en högre frekens i uppdateringen av priserna på förstasidan. Idag 19/6 så är senaste uppdateringen 5/6 (två veckor sedan). Vet inte om ni har någon policy för hur ofta ni uppdaterar detta? Min åsikt är att det skulle vara befogat att uppdatera varje vecka... Samtidigt så förstå jag att det blir mer arbete för er på NH men man kan ju alltid önska!
Angående priserna på första sidan så är det som du säger, detta skall uppdateras och sammanfattas varje vecka. Dock så händer det enormt mycket bakom kulisserna på NH som gör att vissa delar på NH blir lidande. Men håll ut snart skall allt vara fixat igen!
/Daniel
December 20, 2000
December 20, 2000
December 20, 2000
1 Guest(s)