February 7, 2001
Jag vill fortfarande ha så att man kan kryssa i att man alltid vill ha brev när någon svarar på ens meddelanden (forumet).
Jag vill också ha en funktion som gör så att man kan få mail på vilken tråd som helst... Altså en som man inte skrivit själv.
Önskar också att Galleriet vore mer databasdrivet så att man kan söka och välja hur många objekt man vill ha på varje sida.
Hm en mindre detalj på pris barometern.. skulle vilja se den Athlon som går i 1333??:)
för det ska väll ändå vara Thunderbird o inte Athlon.. kan juh vara bra att ändra eftersom det är helt skillda produkter..
Nu är det faktiskt så att en Thunderbird i allra högsta grad är en Athlon!
De gamla Athlon (Slot A) heter Athlon "Classic" medans de nya heter Athlon "Thunderbird".. Thunderbird var igentligen bara utvecklings namnet för den Athlon vi har idag.. men namnet har hängt med precis som Duron har gjort (från början Spitfire).
Tekniknörd som gillar att träna.
December 20, 2000
December 20, 2000
On 2001-06-24 18:17, Daniel R Skrev:
2001-06-18 10:35, skrev Daniel:
Har ni ideer hur vi kan förbättra oss så skriv gärna det här så skall vi se vad vi kan hitta på.En sak som MÅSTE fixar i forumet är att adresser till sidor/filer automatiskt blir länkar...
Snacka med Jonas och se om han kan fixa det!
December 20, 2000
On 2001-07-02 00:51, Euronymous Skrev:
Jag saknar korrekt svenska i nyheterna! På tok för många särskrivningar, felstavningar och användning av "dom". Korrekturläsning och lite studerande av svenska språket kanske skulle vara nåt?//Chill
Har tagit tag i detta nu och skall informera alla nyhetsskribenter att felrätta nyheter i Word innan de läggs upp för att dubbelchecka!
December 20, 2000
On 2001-07-02 00:30, RamZeus Skrev:
Jag vill fortfarande ha så att man kan kryssa i att man alltid vill ha brev när någon svarar på ens meddelanden (forumet).
Jag vill också ha en funktion som gör så att man kan få mail på vilken tråd som helst... Altså en som man inte skrivit själv.
Önskar också att Galleriet vore mer databasdrivet så att man kan söka och välja hur många objekt man vill ha på varje sida.
Tjena RamZeus!
Kolla med Jonas om han kan fixa det till forumet.
2 Guest(s)