October 11, 2002
Det vore ballt, och förmodligen inte så svårt, att vid ett visst antal inlägg så får man en annan benämning under namnet.
Som det ser ut nu så har ni ju en gräns, vid 6000 som då ändrar titeln till Veteran.
Borde man inte kunna göra så med typ 0-500, 500-1000, 1000-1500 osv..
Förstår ni vad jag menar? Skulle vara tufft.. :eye:
December 10, 2002
Det vore inte så fel faktiskt.
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
April 10, 2001
Vi hade ett sånt system tidigare, eller rättare sagt funktionen finns men är borttagen nu. Det togs bort pga. att det spammades som tusan bara för att medlemmarna ville komma upp i "rankingen", genom att ta bort det så slapp vi genast massa onödigt spammande. Ett tag var tom. räkneverket borta under namnet, men den tog vi tillbaka under förutsättningen att alla kunde sköta sig.
January 1, 2003
Jiggly wrote: Det vore ballt, och förmodligen inte så svårt, att vid ett visst antal inlägg så får man en annan benämning under namnet.
Som det ser ut nu så har ni ju en gräns, vid 6000 som då ändrar titeln till Veteran.
Borde man inte kunna göra så med typ 0-500, 500-1000, 1000-1500 osv..
Förstår ni vad jag menar? Skulle vara tufft.. :eye:
Om man tycker det är så intressant kan man faktiskt redan nu se exakt hur många inlägg man skrivit under var och ens avatar.
Om man skrivit t ex 574 inlägg så står det "Inlägg: 574". Om man sedan skriver ett till så ändras det till "Inlägg: 575". Vi har alltså redan nu ett system som ändrar benämning för varje inlägg. Wow!
Men vänta nu... Det är väl inte antalet inlägg som är intressant, det måste väl vara kvaliteten på inläggen som skall betygsättas. Om man har hjälpt till mycket kallas man för typ 'Guru' och om man som vissa här inte har ena aning kan han kallas för, säg typ 'Idiot' eller 'Nolla' eller 'Pucko' eller 'Lowlife' eller 'Miffo'. Sen kan ni på NH säkert hitta någon som gör detta gratis om han får vara medlem av er 'Crew'.
May 21, 2002
Coore wrote: Detta med en titel under namnet är en sämre ide än vad många tror.
En lösning att banna alla är en dålig lösning. Varför inte bara skippa det så slipper man banna någon pga det?
Varför vill ni ha det? Vad ska det vara bra för?
för det är taskigt att de över 5000 posts får en titel 😀
Nej men allvarligt det blir bara roligare, ha en liten fin titel när man utan spamm och skit når 2k inlägg, så får man en fin titel vad det nu kan vara.
January 4, 2001
DoN wrote: Jag har inte varit här så länge så jag vet inte hur det var förrut.
Men kan man inte innföra en testperiod lr nåt och se hur det går?
Jag håller dock med om att det kanske bara ska vara vid typ 1000, 2000 , 3000 inlägg osv
Vi har redan haft det, så varför ta en testperiod till?
June 30, 2003
Coore wrote: [quote=DoN]Jag har inte varit här så länge så jag vet inte hur det var förrut.
Men kan man inte innföra en testperiod lr nåt och se hur det går?
Jag håller dock med om att det kanske bara ska vara vid typ 1000, 2000 , 3000 inlägg osv
Vi har redan haft det, så varför ta en testperiod till?
Det visste jag inte, sorry 🙂
December 25, 2000
Jiggly wrote: Men det är ju i såna fall orättvist att vid 5000 man ska få en titel. Då kan vi ju lika gärna ta bort den också. :arg:
Jag håller inte med dig, 5000 är ett bra nummer. Det är tillräckligt högt för att folk inte skall orka försöka spamma sig upp till det, och om de försöker märks det direkt. Det tar tid att komma dit, därför kan man anses vara veteran här om man har tillbringat så mycket tid att man fått ihop 5000 till största delen ordentliga posts.
1 Guest(s)