June 19, 2002
pompougnac wrote: de kan väl sätta ett releasedatum som de sedan skjuter upp 😀
Okej, imorgon.
Allvarligt talat, har inte vårat budskap gått fram än?
Vi jobbar så snabbt vi kan, och såna här trådar hjälper inte. Visst är det skoj att ni ser fram mot den nya designen (tro mig, det gör vi också), men det går inte snabbare pga den här sortens trådar.
Nyligen var det en tråd uppe om att det händer så lite på NH just nu. Vad ska vi välja? Vi kan inte båda hålla oss lika aktiva och jobba fullt med den nya designen. Hur ska vi prioritera när det kommer klagomål från båda sidor?
Den kommer när den är klar. Vi gör vårt bästa. Vi vill att det ska bli så bra som möjligt.
August 11, 2002
NH|Noddan wrote: [quote=coalan]Nej Noddan, skriv inga fler inlägg nu, JOBBA JOBBA!! 😉
Hahaha 🙂
/me slaps coalan around a bit with a large trout
/mode #nordichardware +b coalan
/msg [email]Q@cserve.quakenet.org[/email] chanlev #nordichardware coalan +b
*pwnz0red* 😛
😮
/part #nordichardware
March 5, 2002
coalan wrote: [quote=NH|Noddan][quote=coalan]Nej Noddan, skriv inga fler inlägg nu, JOBBA JOBBA!! 😉
Hahaha 🙂
/me slaps coalan around a bit with a large trout
/mode #nordichardware +b coalan
/msg [email]Q@cserve.quakenet.org[/email] chanlev #nordichardware coalan +b
*pwnz0red* 😛
😮
/part #nordichardware
NERDS. 😉
December 19, 2000
Zyrus wrote: kan ni inte ta ett skärmskott så vi får se hur den ser ut just nu!?
Vi har diskuterat lite och kommit fram till att en skärmdump på förstasidan är kanske lämpligt att släppa. Det saknas ett par saker och det är mycket fina funktioner och sånt som inte går att visa på en bild. Men håll tillgodo, den är på gång 🙂
October 7, 2002
En sak ("funktion") som jag saknat med den gamla layouten, och som jag sett i alla fall en tre-fyra andra som efterfrågat, det är att klistrade nyheter märks på något sätt (helst rödfärgat "Klistrad nyhet: " framför rubriken, om jag får bestämma! ;-)). Lätt att missa nyare, mindre "heta" nyheter för att den senaste häftiga recensionen klistrats (som man redan hunnit läsa förstås!)... Det vore dröm om den funktionen kan följa med när nya layouten släpps! 🙂
"Veckans röstning" borde heta "Veckans omröstning". Bättre svenska...
Sen kanske det ser lite konstigt ut med "Senaste recensioner" över ett fält där man även tar med artiklar, krönikor mm? Vet inte riktigt vad man ska skriva istället, dock.
I övrigt verkar den nya designen se riktigt snygg och stilren ut (de tre grejerna ovan är ju faktiskt riktigt, riktigt små "petimeter"-anmärkningar), vi får bara hoppas att den nya servern kommer snart så att designen kan släppas! 🙂
1 Guest(s)