January 8, 2005
Innan jul någon gång visade ni en bild på ett SLI moderkort och *pukor och trumpeter* ni hade fått ett paket via DHL som antyddes innehålla det nya fantastiska moderkortet som skall förändra mitt liv.
Nu har jag med hatten i hand tittat in på er sida under en längre tid -inledningsvis med blickar som liknar en 6-årings förväntansfulla ögonkast mot området under granen vid tiden när benjamin syrsa sjunger på sista versen under kalle ankas julafton.
Nu börjar jag dock undra när tomten kommer! Har jag missat altihopa?
March 11, 2003
Pellimore wrote: Innan jul någon gång visade ni en bild på ett SLI moderkort och *pukor och trumpeter* ni hade fått ett paket via DHL som antyddes innehålla det nya fantastiska moderkortet som skall förändra mitt liv.
Nu har jag med hatten i hand tittat in på er sida under en längre tid -inledningsvis med blickar som liknar en 6-årings förväntansfulla ögonkast mot området under granen vid tiden när benjamin syrsa sjunger på sista versen under kalle ankas julafton.
Nu börjar jag dock undra när tomten kommer! Har jag missat altihopa?
Den är på gång. Oroa dig inte.
March 20, 2003
Fick detta svaret i en annan tråd
Anton K wrote: [quote=Pim_]Passar på att fråga i denna tråden.
Missade jag eran SLI-rec? Var väldigt mkt prat o sen läste jag massa rec på andra sidor men såg aldrig att det dök upp länkar eller ngn rec här....
Den är på gång, tyvärr fick vi ju inte korten av ASUS som de sade. Fick bara moderkortet till en början och de båda grafikkorten kom lite senare.
Men den kommer och vi har planer på en lite intressant vinkling av recensionen.
1 Guest(s)