NH är sega med recensioner|Feedback & idéer om NordicHardware|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
NH är sega med recensioner
aik_putte
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 128
sp_UserOfflineSmall Offline
1
August 5, 2004 - 11:47 am
sp_Permalink sp_Print

Jag tycker att NH gör för lite recensioner speciellt om man jämför med Sweclockers, det har gått nästan 1 månad sen senaste recensionen och på Sweclockers har dom hunnit göra 5 st på den där månaden.

fastbullit
Member
Medlem
Forum Posts: 3042
687968
August 5, 2004 - 11:51 am
sp_Permalink sp_Print

aik_putte wrote: Jag tycker att NH gör för lite recensioner speciellt om man jämför med Sweclockers, det har gått nästan 1 månad sen senaste recensionen och på Sweclockers har dom hunnit göra 5 st på den där månaden.

mm men sweclockers suger rakt ut 8) nh är bättre om det är en speciell produkt du kikar på kan du fråga i forumet om den är nått att ha

aik_putte
Medlem
687983
August 5, 2004 - 12:09 pm
sp_Permalink sp_Print

forumet tycker jag är superbra men det är bara det att jag tycker det är roligare att kolla på många svenska recensioner men NH har inte så många tycker jag.

NH|Mimer
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 278
687988
August 5, 2004 - 12:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Kanske är så att många i NH crew vill ta lite semester och njuta av solen på sommaren. Och inte vara som SweC crew och sitta inne hela dagarna, haha. Nä, men jag tror att det blir bättre till hösten. Rätt många sidor som har lite uppehåll under sommaren.

aik_putte
Medlem
687992
August 5, 2004 - 12:17 pm
sp_Permalink sp_Print

jo i och för sig så kan jag förstå det, jag tänkte inte så mycket på det eftersom jag jälv sitter vid datorn nästan hela tiden.

ManicBlue
Member
Medlem
Forum Posts: 2005
688033
August 5, 2004 - 1:45 pm
sp_Permalink sp_Print

*tråd flyttad*

Anton Karmehed
Admin
Forum Posts: 8376
694326
August 13, 2004 - 12:19 pm
sp_Permalink sp_Print

aik_putte wrote: Jag tycker att NH gör för lite recensioner speciellt om man jämför med Sweclockers, det har gått nästan 1 månad sen senaste recensionen och på Sweclockers har dom hunnit göra 5 st på den där månaden.

Vi sticker inte under stolen med att den redaktionella biten på NH varit lite off den senaste tiden och det av diverse anledningar. Först och främst är det som sagt var sommar och motivationen för att sitta framför burken är kanske inte på topp. Men primärt är det att vi helt enkelt tappat folk inom redaktionen.
Detta pga. personliga saker som skola, jobb eller liknande. Tyvärr är det inte så lönande att driva en hårdvarusajt vilket gör det svårare att lägga ner mycket tid på sajten.
Som det ser ut nu kommer vi behöva söka nya skribenter inom ett par områden och tyvärr är det ingenting man gör på en vecka då vi har höga krav på det material vi publicerar och man lär sig inte skriva bra recensioner på så kort tid.
Men jag kan garantera att vi jobbar på att få upp bättre flöde och det kommer bli bättre, hur och när återstår att se men jag hoppas att ni har överseende med det nuvarande läget. 🙂

Känner ni att ni har något att tillföra inom NH som nyhets eller recensionsskribent så tveka inte att slänga iväg ett mail till mig. Vi behöver som sagt var mer folk!

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
694591
August 13, 2004 - 6:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Visa ord av Anton där.

Är precis färdig med rekryteringen på .com (två personer som fått lite mer betänketid dock ;). Börjar komma in i jobbet nu.

Kan säga så mycket som att jag just nu sitter med 6 artiklar som ska upp på nh.com (varav 2 redan är postade på .se).
Eventuellt kommer de kanske översättas till svenska. Vi får se 😉 Så artiklar finns det. Det finns många bra ursäkter, varav Anton tog upp de flesta, men det kommer lugn bara 🙂 .

//Andreas

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 376
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL