December 6, 2006
BarateaU wrote: Vart har det varit sommar och vart har de varit sol? jag måste ha missat det. 😛
Med tanke på att jag hade ~30 grader i 3-4 veckor på raden utan något värst vidare regnande kallar jag det en jäkligt bra sommar + att utöver dom 3-4 veckorna var det väldigt fint väder 🙂
Är bara dom senaste veckorna som varit rena skiten.
January 8, 2005
När jag kom hit vilket inte var så längesen, lite mer än 3-4 år sen,
då kunde jag iofs redan mkt inom datorbranchen etc, men jag lärde mig alltid nått när jag surfade runt på forumet, och ställde frågor, och fick ofta snabba svar, nu finns det knappt nån diskussion på övriga delar förutom allmänt, och där är det inte disskussioner kring de områden jag kommer till forumet för.
när jag började märka vad Trådskaparen påstår, så gick jag in extra mkt och försökte svara och komma med förslag eller synpuntker på trådarna i övriga forumet, och inte bara allmänt.
men nu så är jag väl mer eller mindre en trivial besökare, skriver en tråd då och då, och svarar inte ofta på frågor på de övriga delarna, så jag har väl blivit en del av problemet antar jag.
jag önskar och hoppas att NH blir det forum jag en gång besökte och fastnade för.
best regards,
pole
March 11, 2003
Själv tycker jag att hårdvarufronten har varit osedvanligt tråkig de senaste två åren. Efter X2/C2D eller 8800/2900-serierna, så har jag inte känt någon större glädje för hårdvaran. Det mesta jag gör på min quadcore går att göra nästan lika bra på min dualcore. Likadant så upplever jag inte att jag måste ha nya grafikkort för att kunna spela mina spel. Och nej, det handlar inte bara om att man har blivit blasé, utan att vissa områden inom datorutveckling inte direkt har hängt med i utvecklingen.
Att sedan Skiroy inte är admin längre gör ju sitt också.... 😉
1 Guest(s)