August 25, 2001
vilken chock jag fick när jag kom tillbaka till forumet idag..var nog här senast några månader sen 😮
det är ju annonser upp i halsen, jag menar vad är nordic mobile för gojs? uppenbarligen ihopkopplat med nordichardware, och min personliga åsikt är att man är blåst om man betalar 45:- för en busringning som suger ändå..
ville bara säga att jag inte vill se NH forumet gå lunarstorm.
Vad härnäst? En sms rad längst upp? Nej jag vet! ta betalt om medlemmar vill byta sina namn
Och naturligtvis ska du kunna skriva inlägg i forumet från mobben. Vad sägs som eget NordicMobajl abbonemang?
Nu blir man väl bannad också..
men men
You want the truth? You cant handle the truth!
:bok:
November 29, 2001
ehh, du kallar oss lunarstorm på grund av de annonser vi har på sidan
ursäkta men det är minst sagt svårt att se logiken
ang. NordicMobile så är det en fristående site och så länge det finns efterfrågan ser jag inte varför det skulle vara dumt att fylla ut utbudet så att vi kan dra in lite pengar på det
men vad har detta att göra med våra forum?
August 25, 2001
det har att göra med erat forum därför att det skär i ögonen med alla dessa jävla annonser
och nej det är ingen som tvingar mig att vara här, och chanserna är mindre att jag kommer tillbaka alls
men ni bryr er ju inte så jag fattar inte varför jag sitter och skriver överhuvudtaget.
puss puss :eye:
November 29, 2001
Linuz wrote: precis som om denna sidan inte skulle finnas utan annonser?
beror på vilken kvalitet läsarna vill ha och vi vill förse dem med
just nu är det 5-6 pers som sysslar med detta nästan på heltid och vi är väl som alal andra människor: vi vill få betalt för det jobb vi utför
bara för att vår publikation finsn på internet betyder det inte att vi har mindre att göra än tex. en tidningsredaktion
visst skulle sidan finnas, men kvaliteten och kvantiteten skulel vara låg
November 12, 2001
jag kan hålla med om att popuppen är irriterande, mer principiellt då en sida som nordic borde föregå med gott exempel. Personligen tycker jag att sidans trovärdighet sjunker enormt, och hade jag varit ny här hade jag nog tänkt efter både en och två gånger innan jag registrerade uppgifter. Den typen av tillåten marknadsföring ligger i samma liga som spam och dyl. Självklart ska den kompetenta personalen ha så bra betalt som möjligt, tråkigt om det tydligen måste ske på bekostnad av trovärdighet.
November 29, 2001
devo667 wrote: jag kan hålla med om att popuppen är irriterande, mer principiellt då en sida som nordic borde föregå med gott exempel. Personligen tycker jag att sidans trovärdighet sjunker enormt, och hade jag varit ny här hade jag nog tänkt efter både en och två gånger innan jag registrerade uppgifter. Den typen av tillåten marknadsföring ligger i samma liga som spam och dyl. Självklart ska den kompetenta personalen ha så bra betalt som möjligt, tråkigt om det tydligen måste ske på bekostnad av trovärdighet.
vad har en popup med trovärdighet att göra
själv hoppas jag på att trovärdigheten kommer från vår tekniska kompetens, inte från något ytligt som en popup
November 29, 2001
Linuz wrote: ni har inga dåligt höga tankar om er själva.
vad är det där för en arrogant kommentar
har vi höga tankar om oss själva för att vi vill ha betalt?
om NH tar så mycket tid att vi inte har tid att sköta vanliga jobb/studier (vilket det gör) så vore det väl väldigt underligt om vi INTE ville ha betalt
det är precis som vilket jobb som helst
for the record så håller jag verkligen med om att den äckliga popupen ska bort, dock är det inte jag som sköter det personligen men jag kommer framföra kritiken till de som gör det
annonser kommer dock finnas kvar
annars kan vi återgå till en simpel hobbyistsida utan insiderinfo, utan stora roundups, utan världsexklusiva recensioner, utan en personal som gör sitt bästa för att lyssna på era önskemål, utan den kvalitet och kvantitet vi har idag
1 Guest(s)