November 29, 2001
Anton aka [NH wrote: Woxxman] Haha självklart menade jag skämma bort.. 😀
Får hoppas inte Undac ser detta bara... 😛
hehe din jäkel
jo tyvärr har det varit lite segt upp till nu
men Mortuuz har ju kommit igång ordentligt med rapporteringen
själv har jag varit på resande fot över hälften av Aprils dagar hittills, sen går det alltid någon dag efteråt då man är utslagen pga jetlag
å andra sidan så betyder min frånvaro att jag kommer kunna presentera recensioner på 6800 Ultra och X800 XT, hur många andra svenska sidor har ni sett det på? eller tidningar för den delen?
jag ska iväg snart igen för en annan lansering så jag kommer ha fullt upp i Maj också = få men riktigt gedigna artiklar
jobbar på att komma iväg till Computex i Taipei just nu, börjar dock bli lite tröttsamt att flyga fram och tillbaka över halva jordklotet hela tiden
November 29, 2001
4fun wrote: trötsamt men skoj
vissa resor är roliga
andra är:
upp tidigt på morgonen, tåg till flygplatsen, checka in, flyga i 9 timmar, sitta i en vänthall på ett connecting flight, sitta i ett nytt flygplan i 4 timmar, gå av flygplanet, ta taxi till hotellet, direkt i säng, upp klockan 6 på morgonen, lyssna på åtta timmars presentation, gå på middag, gå hem och sova på hotellet och sen åka hem igen
man ser inget av staden alls man är i
May 22, 2001
UndaC wrote: [quote=4fun]trötsamt men skoj
vissa resor är roliga
andra är:
upp tidigt på morgonen, tåg till flygplatsen, checka in, flyga i 9 timmar, sitta i en vänthall på ett connecting flight, sitta i ett nytt flygplan i 4 timmar, gå av flygplanet, ta taxi till hotellet, direkt i säng, upp klockan 6 på morgonen, lyssna på åtta timmars presentation, gå på middag, gå hem och sova på hotellet och sen åka hem igen
Det sista är lite trist... känns precis samma samma sak när man följer me farsan i hans lastbil, vart i trondheim i veckan som gick såg inte mycke alls av staden tyvärr.. 🙁
May 21, 2002
UndaC wrote: [quote=4fun]trötsamt men skoj
vissa resor är roliga
andra är:
att du bara orkar.
September 17, 2001
Snart kommer även det saknade galleriet att lanseras, fast i en något bättre form :).
Förlåt om jag varit seg med galleriet, men att knåpa kod kan ta sin lilla tid då och då, speciellt när man har lite andra sköna script och saker brevid eller när data försvinner p.g.a. hårdvaruproblem; i detta fall en hårddiskkrasch, ett brännt nätagg och ett kortslutet moderkort/grafikkort. Nåja, hur som helst så borde galleriet snart vara uppe :)! Hoppas ni bemöter det med ett leende på läpparna, annars vet jag inte vad jag gör ;).. hihi.
June 17, 2002
NH|SiBBoR wrote: Snart kommer även det saknade galleriet att lanseras, fast i en något bättre form :).
Förlåt om jag varit seg med galleriet, men att knåpa kod kan ta sin lilla tid då och då, speciellt när man har lite andra sköna script och saker brevid eller när data försvinner p.g.a. hårdvaruproblem; i detta fall en hårddiskkrasch, ett brännt nätagg och ett kortslutet moderkort/grafikkort. Nåja, hur som helst så borde galleriet snart vara uppe :)! Hoppas ni bemöter det med ett leende på läpparna, annars vet jag inte vad jag gör ;).. hihi.
Vad e det för galleri??? vems bilder? vad för bilder så att säga??
January 4, 2001
ManicBlue wrote: [quote=MULLVADEN]
Vad e det för galleri??? vems bilder? vad för bilder så att säga??
Bilder på moddade datorer och annat. Har funnits ett tag, men tydligen något som du missat 🙂
njaaa... blir inte så mycket datorer, blir mer som snyggast.com har det...
:bgrin:
September 17, 2001
Gamblor wrote: [quote=Coore] njaaa... blir inte så mycket datorer, blir mer som snyggast.com har det...
:bgrin:
På NH-redaktionens med-"lemmar" eller? :trans: =P~
haha, precis ;). dra en kik så fåru se. https://www.nordichardware.se/galleri/
2 Guest(s)