October 6, 2003
Henrik aka [NH wrote: ZeNNaN]Vad tror ni om skövde?
Vi ha rsom sagt lite planer på g och eftersom NH redan (cs-gänget) håller lan i skövde tillsammans med föreningen nätet så skulle vi kunna ha en riktigt najs NH-hörna där om det fanns intresse. Med bord för att mecka med burkarna, lite större plats vid borden än vad det brukar vara på lan och kanske bjuda in lite tillverkare eller nåt?Vi skulle kunna ha lite moddtävlingar, snacka överklockning och dricka lite jolt?
Stinger skulle kunna komma med kanske eller någon annan av vinnarna i SM så att man kan kika på deras system osv?
Undra hur många som skulle vara intresserade av det
Skövde är ju någorlunda i mitten av sverige också
Eller vad tror ni?
Skulle bli ganska bra tror jag. Hur långt ifrån Stockholm är det?
April 10, 2001
BearznaiL wrote: [quote=Henrik aka [NH]ZeNNaN]Vad tror ni om skövde?
Vi ha rsom sagt lite planer på g och eftersom NH redan (cs-gänget) håller lan i skövde tillsammans med föreningen nätet så skulle vi kunna ha en riktigt najs NH-hörna där om det fanns intresse.Skövde är ju någorlunda i mitten av sverige också
Eller vad tror ni?
Skulle bli ganska bra tror jag. Hur långt ifrån Stockholm är det?
ca 35 mil om jag inte minns fel.
hehe mitten av sverige, ja kanske på bredden räknat. men som sagt är ju omöjligt att få till nått som passar alla,, och det är nog antagligen därför detta har snackats om mer än en gång tidigare.
Dock vore det riktigt kul.
För de stackars stockholmare som aldrig vart söder om södertälje så kan några alltid lifta med mig, jag hittar 🙂
Och ja, Kåre snackar fan lappländska ...
June 23, 2002
DraGoN wrote: Det brukar vara rätt så lungt me dom, finns kanske en del men då kommer Nostra o säger till dom :):) Då blir dom tysta..
Hehe okej.
Missförstå mig nu inte, jag har ingenting som helst emot csspelare som kan bete sig som folk som inte sitter o skriker "VAFAN" "OMG" "FUSK" osv osv.
Stör mig som fan på dem. 😡
Men jag hejar på Nostra då om några såna omogna csspelare kommer. :bgrin:
November 29, 2001
Steel wrote: Skövde?
Är ju 32 mil dit 😮
Då får jag jäkla ha med mig några fler skåningar som man kan samåka med. Didi, UndaC (<-stort C), Wigger, mrWeizel m.fl. vad sägs?
Men det beror även på när det är, har ju skola också. 🙁
Nån med kombi? 🙂
Är det någon som har körkort för buss så kan vi ju hyra en tillsammans. 🙂
March 10, 2002
UndaC wrote: [quote=Steel]Skövde?
Är ju 32 mil dit 😮
Då får jag jäkla ha med mig några fler skåningar som man kan samåka med. Didi, UndaC (<-stort C), Wigger, mrWeizel m.fl. vad sägs?
Men det beror även på när det är, har ju skola också. 🙁
Nån med kombi? 🙂
Är det någon som har körkort för buss så kan vi ju hyra en tillsammans. 🙂
Det hade varit fint. 😀 Jag känner en som har busskörkort. 😉 Man kanske skulle kunnat muta honom. 😉
June 23, 2002
DraGoN wrote: Rez någonting brukar det kallas....
minns inte hela namnet... Inte hundra på om det är i påsk...bara för mig det.
Då vet jag vilket det är, men jag hade för mig att det gick i Örebro. :bgrin:
Brukar inte dem biljetter till det lanet ta slut ganska fort också?
June 23, 2002
Dehman wrote: Är det inte Randevouz (stavning)? 😀
Rezendevouz eller nåt sånt stavas med RE iaf, och jo det är det antar jag.
Men jag hade fått för mig att det var det som gick i Örebro, men är något annat som går där väl.
EDIT: Jag måsta få sitta nära söta Dehman om det blir något NHLAN/NHHÖRNA. :bgrin:
1 Guest(s)