November 12, 2002
ok kanske inte rätt kategori men ville ha svar på frågan snabbt?? sorry admins......ibland när ja ska kolla på omröstniingar här på Nh lr när ja skrivit en ny tråd,svarat på en så kommer detta upp:
Could not obtain user vote data for this topic
DEBUG MODE
SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax near '' at line 4
SELECT vote_id FROM phpbb_vote_voters WHERE vote_id = 93 AND vote_user_id =
Line : 674
File : /home/nh/public_html/www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php
nån annan som får upp detta? tack på förhand
December 19, 2000
Nu var det ett bra tag sen jag konfade det första forumet så jag minns inte riktigt hur inställningarna såg ut. Men jag vill minnas att vi gjorde som så att man skulle vara tvungen att vara inloggad i forumet innan man kunde posta, för att det inte skulle bli en massa anonyma inlägg och så.
Testa att logga in, strular det fortfarande så får du höra av dig så ska jag fixa det åt dig
Henrik
November 12, 2002
ok för det första så funkar inte det att klicka i kom ihåg inlogging för mej...
därför gör jag så att jag skriver det ja ska skriva sen frågar den efter namn o pass....då skriver ja in o ibland funkar det, ibland inte...
här ovanför förseslog en snubbe .se ställe för .com o börja me d i går
hittils inga felmeddelanden....men säger till om d kommer upp igen ska logga in varje gång ja besöker sidan innan ja skriver
April 1, 2001
Såhär ligger det till.
Forumet är konfigurerat att ligga på domänen http://www.nordichardware.se och det är samma med cookie inställningarna, därför kan det vara problem att använda http://www.nordichardware.com.
Vi har officiellt bytt adressen till .se så det är den ni skall använda 🙂
December 2, 2001
i IE fungerar de hur bara som hälst men när jag använder Opera som jag tycker är en bättre webbläsare får jag oxå de där probelmet jämt.. Spelar ingen roll om jag använder com eller se.
Dessutom är inloggningsfunktionen lite buggig, rätt va de är klickar de till och så börjar någon ting ladda och sekunden senare är man utloggad, ungefär som om man blivit kickad 😕
1 Guest(s)