November 27, 2003
OfflineDet är ingen omöjlighet, men när man överklockar vill man helst inte vara fler än 2-3 stycken kring ett system. Fler blir bara trångt och folk kommer ivägen.
Men om man det är ett antal system som håller på är det ju en annan sak.
Det ska dock påpekas att man slår inte rekord på 1 eller två timmar. Det tar i regel en helg av nonstop benchande innan man är nöjd. Jag tror inte det är så många som är intresserade av att bara titta på då.
//Andreas
January 12, 2007
OfflineDelph1 wrote: Det är ingen omöjlighet, men när man överklockar vill man helst inte vara fler än 2-3 stycken kring ett system. Fler blir bara trångt och folk kommer ivägen.
Men om man det är ett antal system som håller på är det ju en annan sak.
Det ska dock påpekas att man slår inte rekord på 1 eller två timmar. Det tar i regel en helg av nonstop benchande innan man är nöjd. Jag tror inte det är så många som är intresserade av att bara titta på då.
//Andreas
Jo det e ju lite bättre om fler kommer och det är helt sant att man inte slår rekord på nån timme.
Inte heller så kul att kolla på heller kanske.
Men det var bara en liten tanke som jag tänkte på och tänkte att någon ksnek skulle utvecka eller liknande.
nvidiaamd wrote: jag håller med twelve o helst ska den vara i göteborg 😉
bättre för alla. har lite svårt att ta mig hela vägen tills stockholm annars.
BRA idÈ
Göteborg, nära och bra, bara typ 160 mil ToR för mej. 🙄
Å andra sidan är det inte direkt något jag skulle besöka iaf gissar jag.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)

Log In