July 3, 2003
http://validator.w3.org/check?.....ardware.se
Blev en hel del fel faktiskt :arg:
December 10, 2001
Jo, fast många av dom är ju att ALT fattas på bilderna. Sen lite andra småfel =). Sidan funkar ju i.a.f. :P. Fast jag kan hålla med, är ju bättre och finare att skriva kod som valideras riktigt.
Fast ALT taggen används väl bara för att visa alternativ text i webbläsare som endast visar text eller för blinda som har ett program som läser upp texten. Fast det är ju rätt onödigt att ha på varenda liten bild i själva designen tycker jag, fast i riktiga bilder så ska man ju använda det.
July 3, 2003
Fackamato wrote: [quote=Grayfox]697 fel
Sweclockers hadde bara 286 😉
Men haha, hur stort är Swec jämfört med NH då? 🙂
Just det, mindre.
Ni skulle ju kunna använda divs + css för att minska HTML-koden. Man ska egentligen använda divs och css och inte tabeller som ni gör.
March 5, 2002
Spindel wrote: [quote=Fackamato][quote=Grayfox]697 fel
Just det, mindre.
Ni skulle ju kunna använda divs + css för att minska HTML-koden. Man ska egentligen använda divs och css och inte tabeller som ni gör.
"ni" 😛
Jag är inte med på NH.se, inte på NH.com för den delen heller, hade jag varit med på något av ställena så hade jag iaf inte hållt på med webdesign eller kodning 😉
July 3, 2003
Fackamato wrote: [quote=Spindel][quote=Fackamato][quote=Grayfox]697 fel
Just det, mindre.
"ni" 😛
Jag är inte med på NH.se, inte på NH.com för den delen heller, hade jag varit med på något av ställena så hade jag iaf inte hållt på med webdesign eller kodning 😉
Fackamato
NH.com-redaktionen
😕
2 Guest(s)