February 11, 2001
Igår så kom jag hem från jobbet c:a 18:15 och som vanligt satte mig vid datorn efter en hektisk dag.
Jag kollade först icq meddelandena "och ACTIVELISTEN med" sedan mail, forum osv osv. Tog sin lilla tid men inte så länge ändå. Hämtar en kopp kaffe o ser att NH's activelist har ett meddelande. I själva veket 20-25 meddelande innehållande vissa ognödiga saker såsom "hej", "hej då" osv osv. Och givetvis meddelanden såsom "sluta spamma nu för faan" och liknande från arga personer.
Så jag skrev äve jag ett meddelande. något hotfullt och jag var enormt förbannad på alla lamiga meddelande inehållande nada väsentigt. Däfefter fick jag mig ett par meddelande innehållande "lägg dig inte i" "sluta skiva hotfulla saker" bla bla bla. Men vem blir inte vansinnig på sådana som inte kan låta bli och tala om för omvärlden deras känslor, småsaker osv osv.
NU så sätter jag upp ett par extra småregler här förrutom de Phat^Trance och Thomas lagt upp.
Inget SPAMMADE såsom "hej", "hej då" bla bla bla.
Inget warez så klart.
Inte fler än två lika dana meddelanden, kanske tre då om det är kris. Vet ingen. Sluta fråga!
LÄS Activelist-REGLERNA
Hoppas dessa små extra regler har kommit fram till många av er. Är de OK? Kommer kanske och "broadcasta" detta meddelande via Activelist också bara för att påpeka om det inte anses tjatigt.
Skriv vad ni tycker. Är det jag som är kinkig o lamig eller är mitt påpekande OK?
Ha det gött. Åter till jobbet
[ Detta inlägg ändrat av TheGhozt 2001-06-21 18:32 ]
February 11, 2001
May 27, 2001
Alla sitter ju o spammar NH activelisten på ett eller annat sätt.
Här om dan när jag varit online i typ 3h så hade jag mellan 60-70 Broadcasts! Och det mesta var typ "Hej nu drar jag" ,"Tja va gör alla nurå?", "hej någon som vill lira CS/Q3" , "Var kan man ladda ner mp3?". typ sånt var det nästan hela tiden, bara en massa skräp...
Skärpning ...
1 Guest(s)