April 10, 2001
BTW, vad händer om jag måste stänga ner datorn innan en enhet är klar? kommer den att vara tvungen att starta om enheten från början eller fortsätter den där man slutade?
nästa fråga, om jag har den på jobbet, är det safe att lämna det på under helgen? vi har fast lina. kan det bli intrång eftersom det dock är en client.
February 11, 2001
February 19, 2001
On 2001-07-27 13:13, Peter@20ghz wrote:
Tack.. var lite osäker på om man typ sabbar 10 timmars tuggande vid ev strömavbrott
jag stängde av datorn med knappen (reboot) vad händer ? Japp, 9½ timmas arbete åt h*****e... 🙁
Dock bryr jag mig inte för att den datorn e på dynget runt...
August 8, 2001
Ok om jag har fattat rätt så är det inte nödvändigt att vara online hela tiden för att köra detta?
Är det någon som vet vad som inverkar mest på resultaten? Är det inte SETI@home som älskar stort cache minne? Har för mig att det var så..
Det var t.o.m så att en P3 Katmai slog en P3 Coppermine på fingrarna eftersom de har dubbelt så stor cache (det var tydligen inte någon större förtjänst av fullspeed cache).
Det är möjligt att jag tänker på fel program.. Men hade varit trevligt att veta vad man ska satsa på..
Dual Xeon.. 😀
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)