December 28, 2000
On 2001-07-26 23:10, Peter@20ghz wrote:
då e en annan oxå med.
verkar ju cool detta.
Är det nån som har hittat ET ännu?
Varför ska man leta?? 😛
jag har oxå joinat :rull:
June 15, 2001
May 23, 2001
Du fick väl ange en emailaddress och lösen när du först gick med i SETI? Om du inte kommer ihåg lösen så kan du gå in på SETI-sidan och under "Use SETI@home" går du in på "User profile area", där klickar du på ""Edit" your current profile" och väl där inne så anger du emajlen du är registrerad med på SETI och sen klickar du där det står att du inte kommer ihåg ditt lösen så skickar dom det till den angivna emajlen.
Annars kan du alltid börja om från början och joina SETI på nytt, visserligen "förlorar" du dina "arbeten" du gjort hittills men det kan det vara värt om man inte har gjort för många.
Hoppas det första sättet funkar, lycka till!
June 15, 2001
September 13, 2001
On 2001-10-04 00:11, newbee wrote:
Du fick väl ange en emailaddress och lösen när du först gick med i SETI? Om du inte kommer ihåg lösen så kan du gå in på SETI-sidan och under "Use SETI@home" går du in på "User profile area", där klickar du på ""Edit" your current profile" och väl där inne så anger du emajlen du är registrerad med på SETI och sen klickar du där det står att du inte kommer ihåg ditt lösen så skickar dom det till den angivna emajlen.Annars kan du alltid börja om från början och joina SETI på nytt, visserligen "förlorar" du dina "arbeten" du gjort hittills men det kan det vara värt om man inte har gjort för många.
Hoppas det första sättet funkar, lycka till!
Funkar fortfarande inte, dom skickar inte mitt lösen till mig :gråt:
March 24, 2001
On 2001-09-22 17:17, Anton wrote:
Ok om jag har fattat rätt så är det inte nödvändigt att vara online hela tiden för att köra detta?Är det någon som vet vad som inverkar mest på resultaten? Är det inte SETI@home som älskar stort cache minne? Har för mig att det var så..
Det var t.o.m så att en P3 Katmai slog en P3 Coppermine på fingrarna eftersom de har dubbelt så stor cache (det var tydligen inte någon större förtjänst av fullspeed cache).
Det är möjligt att jag tänker på fel program.. Men hade varit trevligt att veta vad man ska satsa på..
Dual Xeon.. 😀
Du har helt rätt anton, seti behöver 1MB cache för att fungera optimalt, en Xeon med 1MB cahce och på 500MHz gör en unit på halva tiden av en Katmai 600MHz.
June 15, 2001
December 23, 2000
June 15, 2001
May 23, 2001
Alla som har frågor angåeende SETI kan gå in här och läsa: http://setiathome.berkeley.edu/faq.html
Chewie: In order to protect your account from modification by others, we require both your e-mail address and password for access. If you lose this information, we unfortunately cannot help you access your account or your credits. You will need to create a new account with a valid e-mail address to access any future credit.
Ofta finns informationen man vill ha, man får bara leta lite
2 Guest(s)