June 15, 2001
har märkt samma symptom på flera datorer nu, både min (se signatur)/256meg ram o en polares p3 800/64meg ram får samma fel när vi har surfat på eran sida med icq igång och vill öppna ett till fönster eller när någe program går segt, då får man upp en fin ruta där det står att ram minnet är slut! så då testar man o ta bort allaprogram o inte ufnkar det, förens man tar bort icq ett antal ggr, o en annan polares data får bara fel i iexplorer.exe varje gång han går in på NH's första sida
nån som vet hur detta ska fixas?
[ Detta Inlägg ändrades av: zputnic den 2001-08-20 16:38 ]
August 9, 2001
iof. så är data clockad...800@900...hmm...strumpa...Kommer du hit ofta?
January 3, 2001
April 10, 2001
Buggar för mig med,, märker att det liksom fryser en stund när man öppnar ytterligare ett fönster. blirr som ett vitt stillastående flimmer i nederkant.
Har även märkt vid flertal tillfällen att när jag från min mailbox outlook98 klickar på en länk typ "ett svar på din tråd..." då skall ett första ie fönster öppnas,, och det gör det, bara för att ett par sekunder senare krasha och dö.
Annars måste jag säga, Designen efter jag har lärt mig navigera igen , är väldigt snygg... dock tycker jag nog att själva NH loggan kan snyggas till lite...
2 Guest(s)