March 10, 2003
Tror inte dom tänkt riktigt så långt, 2-3år kanske. Med tanke på
hur snabb IT branchen är så kan man inte alltid planera som man vill.
Det jag vet dom jobbar med just nu är köp&sälj delen. Inte helt
hundra på hur det skulle bli men tror det står här i feedback vad
dom siktade på iaf.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
October 22, 2002
vet ni vad jag tänkte på när jag satt på dasset ahahha....
jag tänkte att jag ville ha tex en rapport om hur tex ett moderkort tillverkas..
skicka någon till china/taiwan/japan och ta reda på det, med bilder där man tex intevjuar ingenjörer, ägare med mera......
fråga: hur ser NH på frilansare.... låt oss säga att tex någon här inne åker ner till kina och gör en artikel på något, kan han få den att bli publicerat här inne???
December 15, 2002
CasO wrote:
fråga: hur ser NH på frilansare.... låt oss säga att tex någon här inne åker ner till kina och gör en artikel på något, kan han få den att bli publicerat här inne???
Precis som vi kan länka till andra sidor med intressanta artiklar och nyheter så kan ditt förslag vara lika bra. Om personen har skrivit material som för NH verkar intressant och håller måttet skulle jag inte tro att redaktionen har allt för svårt att ta de till sig.
October 16, 2003
ManicBlue wrote: [quote=CasO]
Precis som vi kan länka till andra sidor med intressanta artiklar och nyheter så kan ditt förslag vara lika bra. Om personen har skrivit material som för NH verkar intressant och håller måttet skulle jag inte tro att redaktionen har allt för svårt att ta de till sig.
men jag tror inte att de betalar nåt för det, eller?
October 22, 2002
http://www.sweclockers.com/htm.....php?page=1
sånt här ser vi inte så ofta 🙂
1 Guest(s)